Parla'm malgrat que actue... o no

Un relat de: Fada vermella

-I potser s'acaba..

-El que?

-El tot, que no em portava a cap lloc, com el res, per tant, per a què?
Portes dies, setmanes, mesos, anys qui sap.. esperant un moment, i saps que canvien les persones, canvien els llocs, però la teva vida sempre és la mateixa, com esperes un canvi així?
Veus que continuen passant les setmanes i totes son iguals, i tu esperes un canvi, sense adonar-te que passaran setmanes, passaran mesos, passaran anys, i que el temps no et dóna un descans.. I tot, menys allò que volies haver canviat continua igual, la vida es la mateixa i el canvi que necessitaves ha passat de llarg. Quant et dónes compte el temps ha passat i has descuidat les coses, les urgents no t'han deixat veure les importants.

-I ara?

-Ara ja no hi són, ni unes ni altres. Les vaig deixar córrer...

-En el seu moment...

-I si no hi hagué moment?

-Sempre hi ha, però no saberes aturar-lo, el temps no passa tant de pressa, però tu l'estàs deixant passar, vols un canvi? Doncs tingues-lo...

-Com?

-Tant sols deixa de parlar amb la teva consciència i actua!


(I la vaig fer callar, però necessite parlar amb ella...)

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Fada vermella

Fada vermella

148 Relats

279 Comentaris

127190 Lectures

Valoració de l'autor: 9.42

Biografia:
Ara es l'hora vermella dels guerrers.
Marca la cera nova amb dits lentíssims.
Estén-te a terra, acull-me.
Sense el teu foc cap foc no em vivifica.
Retorno a tu i els passos em ressonen
com si inventés camins per dins un claustre.
_____________________________________

Bé.. que diria a de mi: Em dic Laia soc de Xàtiva i m'agrada escriure.
"A cau d'orella
repetim les mateixes
clares paraules.
Torna la vida i torna
la dignitat, la força."
_______________________________________


www.fotolog.com/suuud


R en Cadena

"El senyor Z em va encadenar i jo he passat la cadena a la senyora X i al senyor Y"

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")