IDENTITATS

Un relat de: Rubba Bertanero
Encares un full en blanc, tot arrenglerant pensaments, inventes noves històries, dissenyes nous escenaris, prepares els bons arguments i els contraris, et converteixes en botxí o mercenari, defenses o acuses, enrabies o calmes… I així, vas trenant les històries i van surgint planes i planes: de pensaments reals o ficticis, de diàlegs plaents o desagradables, i, de cop, la història t´enganxa, et porta cap al seu camp, et desorienta, et governa, et dirigeix cap aquí i cap allà, et relaxa o t´esgota, et converteix al mateix temps en director i en manat.
Llavors surgeix un dubte, un dubte que espanta: “Sóc realment jo quan escric?”, ó, potser es produeix alguna possessió que em decanta?, sóc director, actor o actriu en aquest procés creatiu?....i el dubte allà es queda mentre tú acabes d´omplir una fulla que fins fa un moment era blanca.
I el que llegeix, potser diu: I jo? Qui sóc en aquest procès creatiu? Lector,actor, actriu ó potser ni tant sols sóc jo?.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Rubba Bertanero

Rubba Bertanero

77 Relats

91 Comentaris

43657 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aprenent a escriure.

Disfrutant de llegir.

S´accepten comentaris, (fins i tot si són bons).

xavi6227@gmail.com