IA

Un relat de: Iona
M'agrada observar-lo mentre dorm. Estirada al llit al seu costat, sovint em pregunto que deu estar somiant. Els somnis són una segona vida, històries que pots amagar. A la típica pregunta de què has somniat sempre pots respondre que no ho recordes, que possiblement res, sabent que no és veritat, per què vols que aquella història somniada segueixi essent un secret.

Hi ha somnis destinats a no ser explicats. Són aquells on el jo és protagonista d'una història que el nostre entorn consideraria immoral o reprovable. Per què no fa falta explicar-vos que hi ha una part del subconscient que s'allibera en plena nit i fa i desfà allò que potser de dia no s'atreviria a dir o fer.

Sempre he temut el moment en què la intel·ligència artificial pugui llegir els records i pensaments. Llavors el llit ja no serà aquell amagatall on guardar els secrets somniats.

Iona

Comentaris

  • Ara es diu inconscient[Ofensiu]
    kefas | 20-12-2020

    I et felicito si ets de quins entenen el que el inconscient aboca en els propis somnis.
    A mi m'agradaria que la intel·ligència aquesta me’ls pogués explicar.

  • INTERPRETAR ELS SOMNIS ÉS DIFÍCIL[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 12-12-2020 | Valoració: 10

    Si és biogràfica vol dir que és real, així que està molt bé redactat, aquest relat.
    Sí, el somni és la segona vida de la persona, en el subconscient. És així.
    M'ha agradat.

    Ja t'havia llegit un altre, i encara no m'has dit alguna cosa.
    Mira, si pots i si tens temps... en la meua pàgina, gràcies mil.
    Salutacions.

l´Autor

Foto de perfil de Iona

Iona

84 Relats

322 Comentaris

29644 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Durant el confinament vaig provar això que en diuen escriure i ves per on em va agradar. Ara, novella en el món de l'escriptura, vaig fent, desfent i aprenent.

El meu blog: Despullant sentiments de Iona

A Instagram: @lecturesxgaudir