Gràcies Aïda

Un relat de: Camps de Tristor

Vull escriure't alguna cosa,
Que dugui quelcom de mi,
Per agrair-te que estiguis al meu costat.

He tingut amics,
Amics de totes les maneres i classes diferents.
Amics que és consumeixen com una barra d'encens
que crema poc a poc fins que es consumeix,
Amics per conveniència,
Amics, amics, amics....
S'usa amb tanta facilitat,
Que ens enganya.

Però tu no, tu ets diferent,
Com moltes persones especials que tinc al meu costat,
Però tu...
T'he trobat fa poc malauradament,
Però sigui l'hora que sigui,
Tu ets amb mi, al meu costat.
Puc confiar en tu com feia temps que no ho feia,
Per traïcions dels que deien que eren ‘els meus amics'.

Sense el teu ajut,
no sóc més que un dia que espera la mort,
un cos sense ànima.

El que as fet per mi,
No té preu,
Ni és compra amb diners,
Ni és canvia per res.
Espero que d'aquí,
Ets única Aïda, i t'estimo,
Per això;
GRÀCIES.


Comentaris

  • Gràcies a tu...[Ofensiu]
    Yrch | 30-10-2005 | Valoració: 10

    cuca, gràcies per donar-me les gràcies sense tenir motiu... saps? quan em vas escriure aquest poema em vas fer pensar molt... era quan jo estava tan dolguda pel dani, una persona a qui vaig posar el sobrenom d' "amic" que tantes vegades ens enganya com dius tu... i és que faig servir la paraula amb massa facilitat sense saber veure que hi ha darrera... me vas fer pensar que a vegades les petites coses son les que més s'agraeixen... que a vegades ho donaries tot per una persona perquè l'estimes més que a ningú, com jo al dani, i veus que al final t'acaven donant pel cul... i d'altres, com tu, que només per escoltar-te i parlar-te i explicar-te coses i deixar que m'expliquis... i em dones les gràcies, doncs em vas fer plorar... em sembla que ja ho sabies... me vas fer caure unes quantes llàgrimes veient el contrast, blanc i negre, plor i somriure... tu i ell... i tu més que ell, perquè vals més que ningú petita...
    ets molt dolceta nena, ja ho saps, i t'estimo moltíssim... :) i també et vull donar les gràcies per abraçar-me després de que m'abracessin uns braços tan freds com els seus... ja saps de que parlo, oi? t'estimo cuca, gràcies per tot...

    |MOMENTS..._ ...únics... ;P

  • Ninona![Ofensiu]
    Queca | 28-09-2005

    Molt bonic, i molt màgic, sobretot amb l'intenció que has fet aquest poema...
    L'enhorabona, i somriu nina!
    Petons i cuida't petita.

  • a voltes[Ofensiu]
    fill de les ombres | 24-09-2005 | Valoració: 9

    fem servir paraules complicades o copiem dels grans autors per expressar sentiments...
    a voltes no ens cal res de tot això sinó deixar brollar de dins la font inesgotable de la puresa i intensitat del que sentim... i si fa falta amb paraules senzilles ("t'estimo, potser sense saber-ne" - que deia el Lluís Llach)
    ets afortunada de tenir companyes de camí com l'Aïda i també ella té sort que siguis algú prou humil per reconèixer la seva importància en tu, prou sensible per saber-ho expressar i prou valenta per dir-li.

    tens 14 anys i escrius així... doncs no paris!



    PD: la teva foto amb un prat verd banyat pel sol em porta al cor un sentiment de "prats d'esperança"... el demà serà nostre si les llàgrimes d'avui adoben la terra de l'ànima on fer créixer les arrels dels somnis que amb la força del cor farem realitat

  • Bé per a qui li interesi...[Ofensiu]
    Camps de Tristor | 23-09-2005

    L'Aïda del poema és l'Aïda Carbó, d'aqui RC.

  • Llibre | 23-09-2005

    (Primer comentari dels que et dec).

    Un poema homenatge a una persona que t'estimes, i que estic convençuda que sabrà agrair-te. Perquè pel que mostres en aquests versos sobre el caràcter d'aquesta amiga, ella sabrà llegir l'estima que hi ha rere cada paraula.

    I els versos que més m'han agradat són uns en els quals, per la senzillesa amb que ho expresses, aconsegueixen tenir un valor important:

    Amics, amics, amics....
    S'usa amb tanta facilitat,
    Que ens enganya.


    Tens tota la raó: de vegades usem la paraula "amistat" o "amic" amb massa rapidesa.

    Fins la propera!

    LLIBRE

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Camps de Tristor

Camps de Tristor

19 Relats

102 Comentaris

28979 Lectures

Valoració de l'autor: 9.20

Biografia:
Vaig apareixer en aquest món un mes de febrer i els meus pares em varen ficar el nom d'Alba; "una altra llum a arribat a casa" van dir, ja que el nom de la meva germana té significat de llum de la tarda.
Tan sols tinc 15 anys però tinc ànssies de canviar el món. Sé que no ho áconseguiré, però poc a poc, qui sap. Es qüestió de començar desde sota.nO?

De biografía literària en tinc ven poca; tres premis de prosa i tres de poesía.
Però no escric per guanyar res, simplement escric perque disfruto, m'ho passo bé. Trec tot allò que es queda a dins i molesta. Es una bona teràpia.


"Les casualitats no existeixen, tan sols succeeix l'inevitable."

"... I obrir els ullsi descobrirque no ets tu, que as estat vivint tots aquets anys una vida que no et pertany..."

Per alguna cosa: duendecilladelbosque_91@hotmail.com