Per què?

Un relat de: Camps de Tristor

"hA arribat una altra nit en aquesta vida llarga i trista però avui es diferent perque tu no i ets. Vas agafar un tren que encara no a parat. Continues viatjant tot fugint dels meus sentiments i dels teus.... El vent et bufa a favor i jo viatjo a contracorrent per trobar-te però tot es inútil perque as marxat i ja es massa tard per trobar-te. On ets? crido molts cops, però qui sap on pares. Només ho saps tu. Ni una nota, ni un missatge. Simplement res... per què? per què vas anar a fer el teu últim viatge?Per què vas tancar aquells ulls tan blaus, aquells ulls que transmetien pau i serenor? perque els vas tancar per sempre?per què vas deixar escapar els teus somnis?Els vas deixar al volt a la mercè de tot i de tothom...Per què?Per què em vas dir allò de"Dóna'm una raó per quedar-me"?Em vas prohibir que et demanes la lluna, el sol, els astres, per què no seran mai de ningú?per què no seràs mai meva? Per què? Per què aquella frase de "es inútil continuar"? sempre et suplicava que no marxessis que et quedessis al meu costat, tots dos caminaríem agafats de la mà per no caure i per superar els mals tràngols, els mals de cap. Les meves paraules van ser en va. Ara sé que no hi ets.... i tampoc hi has estat mai.... Per què?"

Comentaris

  • es...[Ofensiu]
    NoKia | 18-09-2005

    precios..!! me kedat bocabadada CaMpS dE tRiStOr... m'ha agradat molt!!
    Bff... es ml tendre, ml... dolç.. milers d preguntes q tinvaeixen el cap... un perq d tantes coses q no tenen resposta...
    Makissim!!!!
    Segueix escribint!!
    Un petoo!
    Gracies xl comentari ;) ;)
    NoKia

  • instants | 22-08-2005

    Per què???? ces't la vie!

  • Boo | 20-08-2005

    Hola! ostres que maco que m'hagis contestat! gràcies. Estic d'acord amb el que em dius, som així... o són així? bé, és molt difícil... potser ara mateix no tinc ganes de veure-ho tot tan gris (per dir un color) perquè porto tot un any veient les coses aigualides i no ho vull més, no em refereixo a que amago el cap a terra com una austruç i m'oblido del voltant i visc en una bombolla perfecte i tal, no, no, jo no sóc així. Però penso que si veiem les coses amb optimisme potser tot és una mica millor o, almenys, ens ho creiem, però és clar, això significaria viure enganyat... no sé, tot és tan complicat...

    Em diries que no a donar-me el teu e-mail?

  • Qui sap el que es passar aquests moments ho entendra[Ofensiu]
    Somnis i sentiments | 09-06-2005 | Valoració: 9

    És un relat qu em fa sentir en cadascuna de les paraules la tristesa i el dolor que sento dins el meu cor i que tan dificil a vegades es d'explicar, perquè sol es sap quan de veritat el pateixis, continua escrivint aixi!!!

l´Autor

Foto de perfil de Camps de Tristor

Camps de Tristor

19 Relats

102 Comentaris

28980 Lectures

Valoració de l'autor: 9.20

Biografia:
Vaig apareixer en aquest món un mes de febrer i els meus pares em varen ficar el nom d'Alba; "una altra llum a arribat a casa" van dir, ja que el nom de la meva germana té significat de llum de la tarda.
Tan sols tinc 15 anys però tinc ànssies de canviar el món. Sé que no ho áconseguiré, però poc a poc, qui sap. Es qüestió de començar desde sota.nO?

De biografía literària en tinc ven poca; tres premis de prosa i tres de poesía.
Però no escric per guanyar res, simplement escric perque disfruto, m'ho passo bé. Trec tot allò que es queda a dins i molesta. Es una bona teràpia.


"Les casualitats no existeixen, tan sols succeeix l'inevitable."

"... I obrir els ullsi descobrirque no ets tu, que as estat vivint tots aquets anys una vida que no et pertany..."

Per alguna cosa: duendecilladelbosque_91@hotmail.com