Flor de Tardor

Un relat de: pseudo

Encara et veig al meu costat.
Encara sento les teves carícies.
Encara noto les teves mans entre les meves i
Encara sento la teva dolça veu.

Encara et somriuen els ulls mentre em reflexen.
Encara ets igual de càlida.
Encara desfàs el gel.
Encara et vesso llàgrimes.

Mai trobaràs l'oblit.
Mai hi haurà una distància prou gran.
Mai tornaràs a estar trista doncs,
Mai deixaràs de somriure dins del meu cor.


Comentaris

  • Amor i nostàlgies[Ofensiu]
    gypsy | 22-10-2006 | Valoració: 10

    que construeixen els nostres valuosos records.
    Diuen que quan una persona es fa gran i té menys capacitat d'acció, més limitacions, li resten els records, intactes que el retornen a aquells moments passats.

    Poema d'amor sincer que transmet amb imatges bellíssimes el que representa aquest sentiment.

    M'ha encantat!

    eisss: ANYS I ANYS PER MOOLTS ANYSS, MOOOLTEES FELICITATTS, ANYS I ANYSS PER MOOLTS ANYSS ET DIEEEEM TOOOTSS PLEGAAAATS, A LA UNAAA, A LES DUEEES, A LES TREES: PER MOOOOLTS ANYYYSSS!!!!

    fiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

    smuakkksss!

  • Es precios.[Ofensiu]
    AINOA | 22-10-2005 | Valoració: 10

    Uix que bonic es.
    Esta ple de tendressa i amor.
    m'agradat molt el sentiment que li es posat.
    Per cert, moltes felicitats. He vist que avui es el teu aniversari.
    Una abraçada.

  • eis!![Ofensiu]
    NoKia | 17-10-2005 | Valoració: 10

    primer de tot, moltes gracies xl comentari pseudo!! :D:D jiji! he trobat n relat sobre girona i he vist q lavies comentat... i mira, ets gironi! com jooo!! jajajaja! quines coincidencies ^^ jiji!
    beee dons el poema ma agradat moltissim!! es preciouuss! fuass!! un dew ben merescut!!
    et continuare llegint valeee??
    un petonaaaaaas!!!!
    NoKia

  • uiss!!![Ofensiu]
    lalana | 29-09-2005 | Valoració: 10

    Uiiiiiisss
    Molt afortunada la persona a qui vagi dedicat.
    Pseudo

  • Hola pseudo[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 21-07-2005

    Vinc directament el forum, on dius que no vols participar al recull de poesies perquè no tens nivell.

    No no, si tu no creus en tu, ningú no ho farà. I a més, és molt bonica la idea que la teva flor no estigui mai trista, que contrasta amb les llàgrimes que vesses. Ai, l'amour,.....

    M'ha semblat un poema bell, sincer, íntim.

    Una abraçada.


    Salz.

  • gRàcies![Ofensiu]
    ainona | 07-07-2005 | Valoració: 10

    Pot semblar monòtom, un tema del que tothom ha escrit alguna vegada però.. m'agrada, i molt.
    És dolç, és tendre, i aquests dies, és lo que més necessit!GrÀCIES!

    Una abraçada..
    Nönâ....

  • OhCapità | 08-04-2005 | Valoració: 9

    i qui no ha tingut una Flor de Tardor? Mmm, el què s'ha perdut!! Li dones força al poema amb les repeticions de cada vers, mmm, i al final mmm, sensacional, l'acabeu amb finura, molta elegància.

    M'heu sorprés, i molt gratament! Us seguiré de prop.

    OhCapità !!

  • La tardor...[Ofensiu]
    Llibre | 24-02-2005

    sovint ens dibuixa un món d'aspecte ombrívol. Altres voltes simbolitza el declinar de l'ésser humà. A tu t'ha servit per parlar-nos d'una absència, de la llunyania, de la separació que mai no s'acomplirà del tot, perquè sempre quedaran fulles roges, marronoses, fulles que ens recordaran el que ha passat.

    Ben trobat.

    Salut!

    LLIBRE

  • Preciós![Ofensiu]
    Gorwilya | 31-01-2005 | Valoració: 10

    És molt bonica aquesta poesia, m'ha encantat... M'agrada la manera com has plasmat en ella tots els sentiments, són bonics i trists a la vegada... preciós!

    A veure si escrius alguna coseta més, que estaré encantada de poder-te llegir!

    Una abraçada i petons!

    Gorwilya

Valoració mitja: 9.88

l´Autor

Foto de perfil de pseudo

pseudo

48 Relats

256 Comentaris

81462 Lectures

Valoració de l'autor: 9.65

Biografia:
Vaig néixer el 22-10-1984 a Barcelona, tot i que des dels 4 anys visc a Girona.

Doctor en tecnologia.

Al setembre del 2006, vaig tenir la sort de publicar el meu primer llibre: 'Primeres Poesies', amb l'editorial Emboscall, algunes de les quals es poden trobar en aquesta plana (Ulls d'infant per sant Jordi, Mirada en Flama, Sonets XIX i IX, Flor de Tardor). El llibre es pot trobar a les principals llibreries gironines i en algunes de Barcelona, també mitjançant les webs totllibres ,
Llibreria Ona
i
Casa del Libro


Al setembre de 2007, he vist publicat el meu segon llibre, també amb l'editorial Emboscall, sota el títol Escrivint entre deliris el qual conté alguns relats que podeu trobar en aquest web, encara que els hi ha calgut una bona repassada.

Torno a voltar per aquestes planes després d'una temporada d'abstinència...


Per qualsevol dubte: albert.trias@gmail.com