Ficció III

Un relat de: emmacel

Ja no em dius m'agrades i jo que encara penso el mateix, ho sé. Algún aventatge han de tenir els 40...
I no vull que passi però m'intriga com serà el comiat. Triaràs el camí més fàcil?
De totes les etiquetes la de covard es l'ultima que et voldria posar.
Jo et preferiria a casa, asseguts al llit, per exemple. Tu intentes començar dient el meu nom i jo que se el que vols dir-me, t'ho estalvio.
-No diguis rés. T'agraeixo de tot cor l'esforç. I tots els moments.
No tinguis por. No em pots destrossar, la vida ja ho va fer un cop i tu, malgrat tot, no tens tanta força. Però si em pots ferir i si em pots fer mal. I no cal.
Per això vull un comiat com el de la cançò, que el dia sigui net i clar, que no es trenqui l'harmonia, que tinguem sort.
I no et molestis si ploro, que hi ha moltes de llàgrimes.
Llàgrimes perquè t'enyoraré, perquè encara tinc un munt de coses per donar-te, per dir-te, preguntar-te, sentir. Perquè no se com dir-te com ha estat d'especial compartir els instants, les converses, el llit.
I també les llàgrimes perquè m'has decebut, m'has enganyat, m'has dit mentides. I has oblidat coses importants. I has permès que perdí l'emoció. I perquè eres conscient de cada ferida i no has fet res per evitar-les.
Puc plorar per tot això un temps nomès.
I de seguida un somriure. Una etapa més, un somni més, un bell record més.
I ara una nova il.lusió, tornar a aixecar-se amb el cor net, polit, despert, atent i preparat per rebre de nou.
Ja veus que pots fer-ho. Estic preparada.


Comentaris

  • Vaja..[Ofensiu]
    inquiet | 23-04-2009 | Valoració: 9

    M'he llegit i rellegit les 4 ficcions que has publicat, i tot plegat em queda la sensació de què si haguera agafat les relacions que he tingut i n'haguera fet un ventall, tot plegat farien la mateixa pinta que les teues 4 ficcions.

    M'agrada molt la forma en què escrius. Em transmet. Aniré venint per ací de tant en tant a veure si has escrit més coses.

    Siga com siga, m'ha encantat llegir-te. Una besadeta des d'Alacant i fins aviat,

    Inquiet

l´Autor

Foto de perfil de emmacel

emmacel

13 Relats

29 Comentaris

15743 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Emma és el nom. Cel és l'espai. Allà on dancen els estels...
Eterns com en Max i la Sira.
Propers com en Xavi i la Vicky, la Laura i en David.
Fidels com la Raquel.
Fugaços com en Quim.
I per sempre, la llum de l'Helena i l'albada d'en Nil.

Endavant, passeu. Us vull regalar a tots un instant del meu món.