Fent l'amor amb comptagotes : Pròleg

Un relat de: angie

- Vine! - vas dir-me dolçament, oferint el teu pit com a bàlsam del meu cansament. El teu braç m'abrigava les espatlles i la teva mà regalava carícies a l'esquena sota la brusa. Em vaig adormir.

De sobte, la teva veu m'acompanyà al llit, guiaves les meves passes vigilant no trontollés, del sofà a la cambra, mentre els meus pensaments encara no eren conscients de que havia despertat.
M'ajudares a desputllar-me, com si no volessis trencar els fils que unien el meu cos al teu i els meus ulls intentaven no rendir-se a la son, doncs estava gaudint de nou de la teva tendresa. Llavors, sota les mantes i abraçats, com sempre, em vas donar bes suau, de bona nit i vas regalar-me una pila d'amoretes.
Vaig notar el teu cos calent, el batec del teu cor era meu i els meus peus buscaven l'escalfor dels teus com a refugi.
Un t'adoro ho envolcallà tot , entre la teva excitació que m'acaronava els cabells i els meus ulls que s'aclucaven.

Férem l'amor en somnis, fora dels nostres cossos.

Les nits ja tenen el teu color, els dies són una paleta on prepares els nostres olis.

Comentaris

  • Xocolata i sucre | 08-03-2006 | Valoració: 9

    de la senzillesa se'n pot treure originalitat i novetat, dolçor i passió, dun got d'aigua se'n pot narrar un oceà sencer i tu ho has demostrat amb aquest delicat relat.

    Moltes Felicitats!

    PD: et seguiré la pista a vere si seguieixes la cadena de relats.

  • amb comptagotes però intens[Ofensiu]
    Noctambul | 04-02-2006 | Valoració: 9

    Quan llegeixes el títol penses ui! amb comptagotes... que poquet! però a mida que l'anava llegint es feia més intens, com si el tub que va distribuint les gotes s'anés eixamplant i les gotes anéssin caient cada cop més seguides. Un relat molt subtil y també molt tendre. M'agrada.

  • angie[Ofensiu]

    escrius com de cotó de sucre...

    besets

    annabella pampallugues

  • quan el goig i el plaer[Ofensiu]
    blaumar | 04-02-2006

    son la mateixa cosa i el sexe una caricia més

  • és bo[Ofensiu]
    jaumesb | 30-01-2006 | Valoració: 10

    barrejar la realitat de somni

  • Sentiments......[Ofensiu]
    miquelfunni | 28-01-2006


    Quina sort poder trobar sempre les paraules que calen, per expressar sentiments i emocions, ja siguin pròpies o imaginades, per fer-nos gaudir d aquest relats que tenen una força........meravellosa.

    Un petonet

  • POOUUM![Ofensiu]
    escaldot | 26-01-2006 | Valoració: 9

    Em sembla un seguit d'explosions de desig i tendresa, potser com un petonet fet a estones i que no tens ganes que s'acabi, un bon xarrup...de vida.

  • Que tendre![Ofensiu]
    Buk | 26-01-2006

    És molt tendre, Angie. La veritat és que m'han vingut unes ganes terribles d'acaronar a algú. Molt maco.

    Salut
    Buk

  • Això [Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 25-01-2006 | Valoració: 10

    es mereix un fort: oooooohhhhhhhhhhhhh!!! (suspirs emocionats de tot el públic present...)

    Doncs això ;)

  • La primera goteta...[Ofensiu]
    rnbonet | 24-01-2006

    ...del flacó no està gens malament, i prepara esdeveniments posteriors, interessants, epl que es copsa.
    Espere ansiós que s'òmpliga la primera culleradeta de cafè.
    Salut i rebolica!

  • dolç...[Ofensiu]
    M | 24-01-2006

    tendre... suau... fet per llegir-lo en veu baixa i pausadament, a cau d'orella... podia sentir-ho jo mateixa...

    de veritat que m'ha agradat molt, tens una manera d'escriure molt dolça...

Valoració mitja: 9.57

l´Autor

Foto de perfil de angie

angie

199 Relats

1457 Comentaris

276946 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc tan sols un fantasma d'allò que m'agradaria ser, per això em trec el llençol sovint i em despullo entre la prosa i la poesia, per trobar el món que somnio.









El meu correu :angels_torres2@hotmail.com