Eva de fang

Un relat de: ninona

No soc res ni ningú,
i tanmateix si busco dins meu
trobo un anhel profund de ser.

Aleshores sento les teves mans
que m'acaronen,
i com si fos aquella primera Eva
feta de fang,
sento que el meu cos pren forma.

Aleshores sento el teu alè
que em recorre,
i com si fos aquella primera Eva,
feta de fang,
sento que el meu cos pren vida.

I ja no busco.
I ja no soc.
I ja només sento.

Comentaris

  • Vaja titol , vaja poema...[Ofensiu]
    Annalls | 02-04-2013 | Valoració: 10

    ... fantàstic. Et dic el mateix que la xantalam.I me´l emporto a preferits.
    Anna

  • Em vas donar[Ofensiu]
    Xantalam | 13-12-2010

    un poema per llegir en públic, un de teu: "Eva de sang", i el vaig trobar tan bell, que mentre el recitava m'hauria agradat que les paraules foren meves.

    És magnífic, Pilar, l'enhorabona! Petons, fins una altra ocasió,

    Empar

  • Molt bé![Ofensiu]
    Leela | 05-04-2006

    Aquest és el poema que més m'ha agradat!
    Ens parles de sentir, i no només això sinó que ens has deixat part del teu sentir en paraules.
    Molt bé! Sentir és el que ens recorda que estem vius, és el què ens fa veure el món amb altres ulls i deixar-nos moldejar per ell, confonent-nos amb el que ens envolta.

    Enhorabona, un bon poema!

    Una abraçada,

    Leela

  • Capdelin | 20-03-2006 | Valoració: 10

    susu però bestial!
    perfecte el paeal.lelisme entre tu i aquella primera Eva... de fang, de foc, de sang...
    el final, brutalment perfecte!
    una abraçada.

  • Perqué sentir ho és TOT![Ofensiu]
    angie | 20-03-2006

    Feia dies que et volia comentar i no ha estat fins ara que m'ha estat possible...
    Un poema maleable per a cada lector, com el fang...
    Sentir és l'obra més bella i l'escultura perfecte del nostre jo.
    Continuo llegint-te, m'agrada com ho fas...

    petons

    angie

  • has esculpit un poema![Ofensiu]
    mjesus | 30-01-2006 | Valoració: 10

    hola ninona, et devia un comentari sobre el teu repte, no vaig saber captar el personatge, me'l vaig llegir 4 o 5 vegades i de les notes, em vaig descuidar de remarcar el final, que vaig trobar molt bo. Miguel Hernández, un poeta que conec poc: cançons de cantautor i alguna altra obra. Potser si els poemes concrets que vas esmentar, després, haguessin estat en cursiva o remarcats amb cometes com una veu més personal (bé no sé…).

    De totes maneres gràcies al teu text m'he acostat i he refrescat la memòria d'un gran poeta. Les meves lectures de poesia, són de poetes més propers: Salvat Papasseit, Vinyoli, Martí i Pol i altres.
    fins aviat!. ah! i la paraula complicada, no és la més adequada, més abstracte si de cas.

  • Simplement...[Ofensiu]
    NoKia | 11-01-2006

    precios!!!!! ma agradat mooooolt felicitaaats! es preciosss, Ninona! :D

    continua scribin ;)

    petonss!!

    NoKia

  • Llibre | 11-01-2006

    I ja no busco.
    I ja no soc.


    Perquè allò que cercaves, allò que volies ser... ja ho has trobat i ja ho ets. I és just per aquest motiu que ara ja només sento. Perquè et llences a l'aventura a viure el sentiment.

    Un poema que ens planteja uns situació concreta al llarg de les tres primeres estrofes, i que ens ofereix la solució, o el final, en el tres versos concloents que el tanquen. Ben estructurat.

    Fins la propera,

    LLIBRE

    ps.- Gràcies pel teu comentari a la ressenya sobre "La derrota de l'àngel". Encara no havia trobat ningú que també se l'hagués llegida, aquesta novel·la. Allà mateix t'he respost, per si hi vols donar un cop d'ull. De nou: fins la propera!

  • EVA SENSE ADAM FANG SENSE FAM[Ofensiu]
    xavier de Ventolà | 13-08-2005 | Valoració: 10

    Com tot lo bó t´he trobat a l´atzar. He recordat elpseudonim perque quan he entrat de veres ja no estaves als autors al atzar.
    tan sols has entrat dues coses a relats.Un micrcompte-relat, amb una introducció, i aquest poema.

    Ninona sigues bufona, encara que t´importi una merda, i publica més coses porfa.

    :)))

  • MOLT BE[Ofensiu]
    AINOA | 25-06-2005 | Valoració: 9

    M'agrada molt el teu relat.
    Descrius molt be lo important i significatiu que es el sentit del tacte.
    Una abraçada i segueix escribint, que u fas força be.

  • Un bell poema[Ofensiu]
    Bruixot | 23-06-2005 | Valoració: 9

    M'agrada com escrius...que no en posaràs més? Els principis sempre són durs....
    Un poema bell, breu (m'agraden el poemes breus, en poques paraules, molts sentiments). Descrius molt bé com amb les caricies i el contacte amb l'altre sents, i deixes de preocupar-te per ser..... Que és ser sino sentir?

    Segueix escrivint! Segueix enviant!!!!!!!!

    Bruixot

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de ninona

ninona

58 Relats

229 Comentaris

131868 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Vaig néixer a Barcelona el 1964. Volia investigar i fer grans descobriments, i vaig estudiar Bioquímica, però després de moltes voltes he acabat fent projectes informàtics, una feina que m'agrada.

De sempre m'ha apassionat llegir i escriure. Un dia vaig descobrir aquesta web a través d'un bon amic que hi escrivia, i des d'aleshores m'hi passo quan puc.

Va haver un temps que participava en els reptes (aleshores nomès hi havia el clàssic) i era gairebé addictiu, però ara m'és gairebé impossible.
Darrerament m'he aficionat al niporepte, però només hi participo de tant en tant.

També em trobareu al bloc Univers madur.

Passeu-vos, comenteu i no dubteu a criticar: és la millor manera de millorar.

Per qualsevol cosa que vulgueu, m'agradarà tenir notícies vostres ...

ninona1206[arrova]gmail[punt]com


Per si us fan servei, algunes eines i enllaços útils