Ets un fill de puta

Un relat de: Yrch

Ets un fill de puta. T'ho dic més clar? O més alt? Em sembla que no caldrà. Les paraules son ben clares, no et sembla?
No sé que és el que en penses de tu mateix, però et puc dir el que en penso jo: ets un fill de puta. No et puc assegurar el que en pensa ella -tot i que en tinc una idea que s'hi aproxima bastant- però et diré el que en penso jo: ets un fill de puta.
Jo sóc una repel·lent. Si, no? Però és que a tu ni les mosques mes merdoses se t'apropen, i mira que fas pudor a fem.
N'estic fins al cony de la teva ignorància. Ets tan imbècil, que ni te n'adones de que m'has fet mal. Ets tan ruc que no vas saber veure que per tu hagués mort i hagués fet que la meva, què? ànima? estigués per sempre al teu costat. I ets tan cabró que no has volgut apreciar quant t'estimo.
Però saps que et dic? Que et bombin! A tu i a la puta víbora aquella. Aquella que fa veure que pensa en tu, que t'aprecia, i en realitat l'únic que fa es torejar-te i enfotre-se'n de tu. Aquella que en algún moment va dir que no em volia fer mal, i el primer que ha fet és venir a restregar-me per la cara que l'estimes -o això vols creure tu, perquè ni tan sols la conèixes.
M'alegro de no haver cardat amb una merda seca com tu -seca, però no del tot. No et necessito. Amb la meva maneta i el meu cervell en tinc més que suficient. Que no tinc cervell? Això ho diràs tu. Soc tan intel·ligent que he sabut adonar-me a temps -o no- de que no vals ni la punta d'una moneda d'un cèntim.
Però, tot i així continues sent el meu millor amic -no sé si per sort o per desgràcia. Guardo un petit tresor fet de diner negre -que en algún moment em pot portar problemes-, al fons del meu cor.
"Cuando una persona que tiene mucho que decir, no habla, su silencio se vuelve atronador." No recordo d'on ho he tret, però té tota la raó del món. Perquè no et dic res per por a perdre't, i per dins meu retrona la remor d'un mar embogit. I tot per no perdre't… s'ha de ser burra! T'estimo -i t'odio, deixem-ho clar- tant… Ara, això si, continues sent un fill de puta.
A tu, malparit.

Comentaris

  • Simplement genial.[Ofensiu]
    carpe diem. | 13-07-2009 | Valoració: 9

    G.

  • boníssim[Ofensiu]
    SalMo | 14-05-2008

    Quina desfogada! jo també he odiat a un amic i he patit "el silenci d'algú que té molt a dir". M'he sentit molt comprès amb el relat ... què autèntic!!! No saps com m'ha agradat trobar-me'l al Google quan hi he escrit per a cercar la frase "fill de puta".

    Vull aclarir que no és que em passi el dia ficant paraulotes al Google, sinó que estic fins als collons del meu company de pis .... i tenia l'esperança de trobar-me la foto de la seva cara si hi posava això.
    .....La sorpresa, però, ha estat molt agradable.
    Gràcies

  • Hola maka![Ofensiu]
    llLlibertatll | 10-07-2005 | Valoració: 10

    Sí, la vida és així, et fa conèixer persones que sense saber perquè, l'acabes estimant, per molt d mal k et faci, l'estimes i l'estimes.. es un fill d puta, pero es tan monu! oi? ;) vinga wapa, nets!!

  • ostres!!!![Ofensiu]
    papallona | 24-06-2005

    Qué bé aquest relat, és molt bò! T'hauràs quedat ben descansada després d'escriure tot això supos-ho! En moments així ajuda molt escriure, jo vaig començar d'aquesta manera...
    M'ha agradat molt, té molta força i està molt ben escrit, m'encanta!! T'he de dir que ho he lleguit atreta pel títol.

    Papallona

  • Molt bé[Ofensiu]
    AINOA | 24-06-2005 | Valoració: 10

    Ostres, que bonic.
    Quina manera més bonique de desfogarte i dir-ne el que en penses.
    Suposo que te es quedat a gust, tant si es inventat com reial.
    M'agradat molt de veritat.

  • Encantada d'haver-te llegit[Ofensiu]
    nllistos | 24-06-2005

    Poca cosa a afegir a tots els comentaris que t'han fet. Encantada d'haver-te llegit.
    Tant de bo en comptes de barallar-nos fossim tots capaços d'escriure les nostres emocions, el món giraria diferent ....
    Llegint-te semblava que tot era davant meu, com expresses la fustració i la ràbia!

    Núria

  • Quina passió![Ofensiu]
    Carme Cabús | 10-06-2005

    Quanta volença i desig i absolut que hi ha en el teu relat!
    Et desenmascares de seguida: és el teu millor amic? Com una fatalitat, per bé o per mal?
    És perquè beus de les seves paraules, i respires el seu aire, i t'hi ofereixes sencera.
    M'encanta aquest text. Es pot expressar millor la força del desig frustrat?
    A més. tens troballes magnífiques: "un petit tresor fet de diner negre..."
    Saps què et dic? Que m'encanta com escrius!

  • i cap al final...[Ofensiu]
    Capdelin | 06-06-2005 | Valoració: 10

    del relat... quan semblava que tot era una vomitada airada, rebel, dolguda, salvatge, ferida... llavors apareix, encara, les cendres no apagades d'amor... amor i odi en la mateixa foguera del cor... i tornes a acabar igual que a l'inici...
    perfecte! és la raó de la teva "sinrazón"... la fúria de la decepció... però sempre valdrà més ensenyar les urpes i cridar i mossegar... que podrir-se en el silenci de la depressió... no trobes?
    gràcies pels teus comentaris, per la teva amistat... espero que superis els problemes i les tristors... (no és hora de fer bromes amb el tanguita-nuevo... ja vindran temps millors per riure els dos, oi? )
    un petonàs i una abraçada!!!

  • Lo de sempre...[Ofensiu]
    Inflamable | 04-06-2005 | Valoració: 10

    No tinc res més que dir-te que no hagis llegit ja. Un petonasss i abraçades nena!!!

  • I tu...[Ofensiu]
    Airin | 03-06-2005 | Valoració: 10

    Tu segueixes sent tan fantàstica escribint!!
    Sigui qui sigui aquest malparit -inventat o no - has fet b engegant-lo a la merda! potser sona tipic, xo estic segura d q tu et mereixes una cosa millor!!
    apa, dews i endavant
    julia (u Irene, clar)

Valoració mitja: 9.86

l´Autor

Foto de perfil de Yrch

Yrch

31 Relats

178 Comentaris

62394 Lectures

Valoració de l'autor: 9.74

Biografia:
No quisiera que lloviera
te lo juro
que lloviera en esta ciudad
sin ti
y escuchar los ruidos del agua
al bajar
y pensar que allí donde estás viviendo
sin mí
llueve sobre la misma ciudad
Quizá tengas el cabello mojado
el teléfono a mano
que no usas
para llamarme
para decirme
esta noche te amo
me inundan los recuerdos de ti
discúlpame,
la literatura me mató
pero te le parecías tanto.
-.cristina peri rossi






y sin falsía, y sin comedia y sin literatura...






Cómo voy a creer /dijo el fulano
que el mundo se quedó sin utopías

cómo voy a creer
que la esperanza es un olvido
o que el placer una tristeza

cómo voy a creer /dijo el fulano
que el universo es una ruina
aunque lo sea
o que la muerte es el silencio
aunque lo sea

cómo voy a creer
que el horizonte es la frontera
que el mar es nadie
que la noche es nada

cómo voy a creer /dijo el fulano
que tu cuerpo /mengana
no es algo más de lo que palpo
o que tu amor
ese remoto amor que me destinas
no es el desnudo de tus ojos
la parsimonia de tus manos

cómo voy a creer /mengana austral
que sos tan sólo lo que miro
acaricio o penetro

cómo voy a creer /dijo el fulano
que la utopía ya no existe
si vos /mengana dulce
osada /eterna
si vos /sos mi utopía

Mario Benedetti






"el mundo entero se va a pique y yo sólo quiero seguir flotando, volando, soñando..."






"cap a la vida tu, jo cap a casa" Pere Rovira