Et trobo a faltar, t'estimo, somio...

Un relat de: Adeta

Et trobo a faltar quan ens mirem i les passions s'amaguen, no poden sortir.
Et trobo a faltar quan ells ens miren i nosaltres tenim prohibit estimar-se.
Et trobo a faltar quan no em pots fer un petó quan me'n vaig a casa.
Et trobo a faltar per les nits, quan ja no tens de que parlar-me
Et trobo a faltar quan estem junts, perquè estas tan lluny...

I t'estimo quan m'acarones per sota la taula, sense que s'anadonin
I t'estimo quan em mire's i em parles amb els ulls
I t'estimo quan estem sols en algun raconet del món, sense pressions
I t'estimo cada dia i cada nit, amb tu i sense mi...
I t'estimo mentres estic escribin-te aquest escrit

I somio que ningú ens observa,
I somio que ets tot per mi
I somio que em beses en ple dia, devant de la por
I somio que deixem sortir el desitg sobre qualsevol llit
I somio que ara mateix ets amb mi.

Comentaris

  • forma i contingut[Ofensiu]
    neret | 13-01-2005

    se'n parlava fa poc al fòrum i trobo que aquest poema n'és n exemple immillorable... transmet els teus sentiments amb molta intensitat, està escrit amb molt sentiment i molta sinceritat, la qual cosa sempre dóna més valor a un text... però... has descurat completament l'ortografia i això, vulguis o no, fa que sigui més difícil de llegir, l'embruta, et distreu del que vols transmetre... i és una llàstima!

  • "i somio...[Ofensiu]
    Capdelin | 13-01-2005 | Valoració: 10

    ... que em beses en ple dia davant de la por"... aquest vers val un 10, la resta ja no m´importa.
    ..."davant de la por "( en ple dia )... davant de la gent, davant del món que sempre jutga l´entorn adolescent...
    una passada!
    has jugat molt bé amb els 3 títols, els 3 centres del poema, distribuint-los amb encert, amb tota intenció...
    felicitats, Adeta... per deixar-nos Tot de tu, la teva ànima que són els teus escrits, els teus sentiments... i somriu, collons! (foto-dalt-dreta)
    XD je je je
    una abraçada!

  • Estimes i[Ofensiu]
    Llibre | 11-01-2005

    somies, però trobes a faltar. En tots tres casos fas una llarga enumeració de situacions en què et dol aquest sentiment, i acabes en el somni. Sí: milor així. Somiar que allò prohibit es fa realitat, somiar que ells és al costat, somiar besades i somiar desig. Quin bell somni, has aconseguit!

    Salut!

    LLIBRE

l´Autor

Foto de perfil de Adeta

Adeta

31 Relats

59 Comentaris

42238 Lectures

Valoració de l'autor: 9.10

Biografia:
HOLA! ja porto tres anys enregstrada aquí i encara que m'agradaria tenir mil i un relats no estic del tot descontenta. Crec que he escrit el que sentia quan ho sentia i gràcies aquest fet he pogut desfogar-me quan em calia fer-ho.

No sé si he millorat en el transcurs d'aquests anys però mai deixaré de ser qui sóc ni d'escriure i encara que no m'hen ensurti del tot bé...EI! que ningú és perfecte oi? Ni tan sols l'amor que nosaltres desitgem ^^

Sigueu feliços

Adeta