Esquitx superat

Un relat de: Esquitx

TROSSOS DE MA VIDA (Memòries d'un il.lus) no és un llibre de ficció: És la realitat d'una vida. Sense els batecs de l'ànima, perquè, llegint els esdeveniments, serà el mateix lector qui intueixi les angoixes, les esperances, els sofriments... que s'encobreixen.
L'autor ha volgut amagar la sensibleria que li produí cada malvestat, tant com les emocions annexes a la superació de cada adversitat, aquells malfats que el destí ens atorga sortint de to, sense saber per que...

Una infància tràgica.
Una adolescència difícil.
Una joventut visquent guerres i avoleses.
Reeixida amb treballs i estudis.
Èxits professionals.
I, a prop del cim, davallada fins a una cardiopatia greu, i operació a cor obert.

Esquitx adopta un nom nou. Es dirà, des d'ara, Miquel Ponsetí i Vives. El llibre es trobarà "el dia del llibre " entre les publicacions que exposa el Co.legi d'Arquitectes de Barcelona, a la Plaça Nova.
Més endavant, seguirà la sèrie de "relats en català" que resumiran aquells trossos de la seva vida.

Comentaris

  • Feliç 5è Aniversari d'RC[Ofensiu]
    mar - montse assens | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Felicitats[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 20-05-2008 | Valoració: 10

    Sr. Miquel Ponsetí.
    Celebro totes aquestes bones notícies desprès d'haver passat moltes males estones lluitant contra una malaltia que la fet patir.
    Li desitjo forces èxits per la seva satisfacció personal i que són ben merescudes,
    M'agradaria acompanyar-lo en aquest moment tant important per a vostè.
    M'estic recuperant d'un problema de cames que m'impedeix fer acte de presència aquell dia.
    Moltes felicitats,
    Una forta abraçada,

    Maria Pilar

  • Presentació del llibre a l'Ateneu Barcelonès.[Ofensiu]
    Esquitx | 18-04-2008

    El Llibre "TROSSOS DE MA VIDA.- Memòries d'un il.lús" serà presentat a l'Ateneu Barcelonès el dia 11 de juny (dimecres) a la Sala d'Actes, a les 7h.30 del vespre. El presentaran Oriol Bohigas, Heribert Barrera i Joan Lluís Solans, a més del propi autor.

l´Autor

Foto de perfil de Esquitx

Esquitx

117 Relats

175 Comentaris

136949 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Felanitx,1920
Barcelona, 1924 i següents.
La guerra, amb els republicans.
Camp de concentració.
Més guerra, amb els "nacionals".
Esudià pintura... i pintà.
Estudià matemàtiques... i en donà classes durant 25anys.
Estudià arquitectura... i construí centes de cases a Catalunya i, poques, a Mallorca.
Féu el doctorat... i té el títol de Doctor.
Aprengué a escriure... i escriví.
Publicats, fins ara, alguns llibres, un dels quals és "Cascarrulles.40 anys 'arquitecte".
!998. ISBN-8489698-1 DL B-12.572-98