ESPECIALISTES

Un relat de: Rubba Bertanero
Feia dies que el genoll li feia la guitza. Va anar al metge de la seguretat social.

-Com s´ho ha fet?
-Jugant a fútbol el cap de setmana passat.
-Llavors l´haig de derivar al metge esportiu.

A la setmana següent, a la consulta del metge esportiu:

Quan s´ho va fer?
Després d´haver esmorçat pa amb botifarra una mica crua.
Llavors se l´ha de mirar el metge de digestiu.

A la setmana següent, a la consulta del metge estomatòleg.

-I en què estava pensant quan s´ho va fer?
-Miri, era un partit amb els de la empresa. Anava a xutar a porteria, i de porter hi havia el meu encarregat. Em sabia greu fer-li gol i humillar-lo davant tota la plantilla. I en un mal gest el genoll se´m va ressentir.
-Llavors, haurà d´anar al psicòleg.

A la setmana següent, a la consulta del psicòleg.

Ja entenc el que li ha passat, vosté va experimentar una flaquesa d´ànim, que va arrelada amb l´autoestima i amb els penediments carnals- li va diagnosticar el psicòleg. Haurà d´anar a veure el mossèn de la parròquia.

L´endemà, el mossèn se´l va escoltar, i li va dir que això era de l´edat.

Ell, però, dissentia. L´altre genoll tenia la mateix edat i no li feia mal. El mossèn, per caritat cristiana li va imposar la mà sobre el genoll queixós, li va fer resar dues avemaries i li va dir que deixés 2000 pessetes com almoina.

Li va costar de deixar anar els diners a la caixa de les almoines. El genoll poc a poc ja no li va fer mal , però, quan passa per davant de l´església, corre esperitat, no topar-se amb el mossèn bé s´ho val una bona correguda.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Rubba Bertanero

Rubba Bertanero

77 Relats

91 Comentaris

43474 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aprenent a escriure.

Disfrutant de llegir.

S´accepten comentaris, (fins i tot si són bons).

xavi6227@gmail.com