Energia

Un relat de: Iona
Avui, la meva filla ha vingut de l’institut amb un somriure d’aquells que van d’orella a orella. Estava eufòrica. M’ha explicat que gràcies al professor de química, ha vist la llum, i que a partir d’ara no vol interferir amb les lleis que regeixen el funcionament de la terra.

Li han explicat que és l’entropia, i això que tots els sistemes tendeixen cap al desordre. I és clar, ella no vol anar contra natura, i per tant, a partir d’ara no té previst dedicar esforços a endreçar l’habitació.

No sé quina és la ment tan poc pràctica que va parir el segon principi de la termodinàmica.

Comentaris

  • Atlantis | 16-04-2021

    Avui t'he trobat a partir dels participants als nanos. Un relat molt bo, divertit i ben escrit. T'aniré seguint.

  • Boníssim[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 13-04-2021 | Valoració: 10

    Felicitats! M'agraden els teus relats. Són frescos i enriquidors, però aquest a més m'ha fet riure molt, però espero que aquest en particular la meva filla NO el llegeixi, suposo que entendràs per què.
    Fins al proper,

    Neus

l´Autor

Foto de perfil de Iona

Iona

83 Relats

320 Comentaris

28264 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Durant el confinament vaig provar això que en diuen escriure i ves per on em va agradar. Ara, novella en el món de l'escriptura, vaig fent, desfent i aprenent.

El meu blog: Despullant sentiments de Iona

A Instagram: @lecturesxgaudir