Els primers pits

Un relat de: SANTANDREU3

Déu és l' autor de tot. Ningú no ha inventat mai res que fos desconegut per Ell.

També, doncs, va pensar en totes les bajanades que podria fer i dir l'home i potser en va assajar alguna. Per exemple, quan es va donar compte que l'home estava massa sol i li va voler donar companya, es devia posar mans a l'obra. Tenia l'avantatge de fer un segon model, només diferent en les parts reproductores. Així, al repetir l'esquema general va lluir-s'hi més. L'harmonia de les formes i les textures va ser una troballa definitiva.

La dona seria la que portaria a la panxa les seves criatures i les hauria d'alimentar. Va pensar en totes les femelles que ja portava creades i va començar a pensar on i quants pits li posaria.

A cada prova es parava una estona per veure'n l'efecte. Vuit, sis, quatre. Massa pits, no l'hi acabava d'agradar. Al final en va posar només dos i bastant separats de la resta de la mecànica genètica. Semblava poc pràctic però estèticament ben resolt.

Es va apartar de la taula on treballava sense deixar de mirar la seva obra. I mentre es rentava les mans es va dir: "Això no ho millora ni Déu."

I va somriure, sorprès. Acabava d'inventar la bajanada, que seria en el transcurs dels temps la pràctica més repetida en la vida dels homes.


Comentaris

  • quin somriure[Ofensiu]
    Ainoa | 20-07-2005

    més gros he dibuixat al veure el final del relat. He estat gent algun srelats, però no sé si podré comentar-los tots, mare meva! si que escrius!!

    Un gran escriptor!! i una gran persona!!

  • M'has fet somriure, i avui tenia un dia trist.[Ofensiu]
    Gemma34 | 14-06-2005 | Valoració: 6

    En realitat, quan Deu estava moldejant el cos de la dona, es va trobar que li sobrava fang. es va mirar les dues mans empastifades, i es va mirar d'aixugar, però no es volia embrutar la tunica blanca. Va decidir reciclar el fang sobrant donant-li a la dona una mica de relleu... per això de vegades hi ha dones amb més pit que d'altres. Depent del fang sobrant. Ja, ja, ja... Un petó.

  • Sí estètitcament i,[Ofensiu]

    bé no creerem més controversia entre gèneres, jajaja
    Dos pits i bajanades per fer amb ells. Je,je,je, ja m'imagino al meu estimat Sàtir sense ells, pobret, aix. Irònic punt de vista m'ha agradat un pit i mig, jajaja.

  • Sens dubte[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 14-06-2005 | Valoració: 9

    les coses quan es fan per segona vegada es fan millor, així han sortit elles.

    No se si jo, a les estones que en transmuto en un deu (ni do), hagués possat més pits...

  • M'encanten les bajanades[Ofensiu]
    qwark | 05-06-2005

    Crec que els buits existencials es poden omplir tots amb bajanades. M'agrada que les associis a la creació divina, que les inventés després dels pits. I és que després d'inventar els pits, suposo que no li quedava res seriós per fer. Va regalar les bajanades a l'home i va marxar, suposo.

  • ja és una sort ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 04-06-2005

    que Deu tengués el seny de només posar dos pits, només pensar en el meu cas amb 3 o 4 pits m'agafa un calfred, mare meva quin espant ...

    Una aferrada

    Conxa