EL SILENCI

Un relat de: meral

En bona hora m'agrada a mi el silenci.

I no vull que vingueu mai més a buscar-me.

Permeteu que em quedi
entre la meva suor i les meves llàgrimes.
Cap home ha de tocar-me amb els seus llavis,
ni mirar-me amb els seus ulls,
ni sentir el seu cos prop del meu.

Deixeu-me sola amb mi, que a mi m'estimo.
I sé sentir-me plena de vida en la meva soledat.



Comentaris

  • De clic en clic[Ofensiu]
    Bruixot | 23-06-2006 | Valoració: 9

    he vingut a parar als teus poemes. Que no havia llegit. M'han semblat tots interessants, sincerament, per sobre de la mitjana d'aquesta web.

    Sobretot m'han agradat els temes: no parles de les coses trillades, i tens la teva pròpia veu.
    T'estic comentant diguem que conjuntament els teus ultims 6 poemes. Cadascún prou bo!

    És una llastima que no tingui més lectors o comentaris; però d'altra banda, també és normal, en aquesta web es funciona molt per recipròcitat: jo et comento, tu em comentes. I que consti que no t'estic demanant comentaris, no em malinterpretis!

    Sobre el teu poema, m'agrada molt el missatge que transmets quan dius:
    Deixeu-me sola amb mi, que a mi m'estimo.
    I sé sentir-me plena de vida en la meva soledat.


    I potser no tant quan dius en la estrofa del mig, que és més desperançada. Potser seria millor:
    No cal que cap home em toqui... No cal que em miri...

    Però clar, no si pot fer res en el que un(a) sent!

    Gràcies pels teus poemes!

    Xavier

l´Autor

Foto de perfil de meral

meral

97 Relats

151 Comentaris

104689 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
El meu nom oficial és Marta Capdevila Peydro, m’he posta Meral perquè em vaig casar a Turquia i la meva filla va néixer a Estambul i en llengua turca vol dir isard i s’assembla una mica a Marta. El meu fill va néixer a Guimerà, el meu poble estimat: « Qui perd els orígens perd la identitat ».
.
Escric relats a la revista Nova Tàrrega, tinc publcat un llibre de relats en paper de títol "Les dones dels anells" que ha tingut molt bona acullida. Ara fa temps que no entrava en aquesta web per problemes técnics, però prometo tornar-ho a fer. Tinc dos llibre acabats, un de poemes en català i una novel·la en castellà pendents de publicació en paper i un altre en periode d'escritura. Tinc un llibre publicat a la internet en castellà de títol "Tres meses en mas Montornés".
La foto del meu perfil és vella, ara estic més guapa.
Finalent he publicat el nou llibre en castellà "Nueve meses en Mas Montornés" en paper amb l'editorial Arial ediciones. Altresllibres tinc en concurs.