El cotxet del senyor Albert

Un relat de: Maria Pilar Palau Bertran

L'Albert tenia un cotxet d'aquells cuadradets amb rodetes blanques i tot guarnidet que en aquella epoca en deien de fabricació casera. El sr.Albert n'estava joios i no volia que ningu li toques el cotxe, un bon dia va tindre que viatjar juny amb el tren i els seus fills, en Joan Albert i l'Albert Joan, van pensar:
-Escoltam Albert, saps que he pensat?
-Que! que has pensat?
-Que avui es la castanyada!!
-I que vols dir?
-Que podriem anant-se'n tu i jo de boleo amb el cotxe del pare aquesta nit!
-Calla!! calla!! boig, que dius ara!!! Ja saps com es el pare!! Si se n'enteres ens mataria!!!
-No home no!! no siguis tan cagat!
-Be ho fare doncs!! ho fare!! anem-hi, anem-hi!

I al vespre tot mudats amb el cotxe se'n van anar disparats! Quina nit van pasar, no van parar de menjar i ballar, fins que al demati a casa van tenir que tornar.

A l'aparcar el cotxet es van esdavenir que els hi havien fotut un bonyet.

-Ha!! o veus!!! veus com no t'havia de fer cas!! Ara el pare que??
-Calla!!! enlloc de buscar les solucions nomes busques les raons!!!
-Doncs que fem?
-Ens anem a Cal Planxista!
-Ara?? a aquesta hora?? Que ets boig!! ara ni ens escoltara!
-Calla home de les complicacions! Anem a probar-ho.

Cap al planxista se'n van i suplicant-li que si els podia arreglar, aquest mala cara els hi va posar ja que no era hora de treballar, pero tant li van prometre i suplicar que els hi va arreglar.
A casa el cotxet van aparcar i al migdia va arribar el pare Albert, i vinga mirar el cotxe tot capficat i els dos fills ben espantats anaven dient:

-Aquest que deu mirar??
-Calla no cridis que no ho senti que se n'adonara!

I al final un es va decidir a preguntar:

-Pare, que li pasa cap cosa al cotxe que no pareu de mirar?
-Ai fill meu no se que hem pasa, no se si estic malalt, jo hem tornaré boig!
-Perque pare?
-Mireu, quan m'en vaig anar vaig deixar un bony al cotxe i ara no el se trobar per mes que el miro.




Maria Pilar (Valeria)

Comentaris

  • Es bonissim[Ofensiu]
    AINOA | 05-11-2005 | Valoració: 10

    Molt bo el teu relat.
    Pobres xics, tot el que en tingut que passar per por a el seu pare.
    Aixo sol passa quant pujes amb un ambient molt estricte i autoritari.
    M'agradat molt i mha sorpres aquests final tant autentic.
    Una abraçada pilar.

  • m'has fet riure ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 05-11-2005

    molt bon final, d'aquest que et fan amollar una rialla ben fresca ...


    una aferrada

    Conxa

  • Gràcies[Ofensiu]

    Gràcies senyor Mora per la seva invitació i creguim que amb molt de gust vindria. El cas és que tenim problemes de salut, potser no ens morirem ;), pero ens fa la punyeta.

    Li dono l'adreça de casa que és:

    C\ Empordà nº 10 , 1er 1ª
    Sant Antoni de Calonge 17252
    Telf: 972 65 12 97

    Si volen venir serán ben rebuts pero per evitar incidències truqueu abans :D

    Salutacions!

  • Tot i que no sigui amb el cotxe de l'ALBERT, veniu![Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 03-11-2005 | Valoració: 10

    Hola,

    Estem a Castellar del Vallès [ Barcelona ]
    Cl. Aneto 18
    Tlf. 93146118

    I la Vall Deliciosa està a tocar de casa, amb un calçat comode, NO CAL ESPECIAL DE MUNTANYA, però si en teniu ,..

    Amb la Banyeta varem fer una excursió per la Vall d'Horta.

    Comenta-li.

    mora.a@guimera.info

l´Autor

Foto de perfil de Maria Pilar Palau Bertran

Maria Pilar Palau Bertran

225 Relats

507 Comentaris

314489 Lectures

Valoració de l'autor: 9.74

Biografia:
Hola soc la Maria Pilar, he dedicat tota una vida al negoci de les antiguitats, si algú vol visitar la meva web: http://www.antiguitatsvila.com/.
Suposo que alguns de vosaltres em deveu conèixer, doncs ja fa gairebé un any que volto per aquí. M'agrada escriure temes més aviat populars i costumbristes, alguns d'ells són records de la meva vida des de la infància, també podeu trobar algun tema d'antiguitats i d'art en general que fa anys que alegren la meva vida. M'agrada dibuixar i tinc una bona colla d'auques fetes. Estic preparant un llibre que recollirà relats, auques i dibuixos, com és la primera vegada que ho faig i vaig una mica despistada, si algú hi està interessat que m'ho demani per correu i ens posarem en contacte.

El meu e-mail es: adema1820@hotmail.com