El cel vol plorar

Un relat de: Inflamable

Vinc pel carrer Joaquim Augé. Avui plou, i no sabria com definir aquesta paraula. Aquesta primavera no ha hagut gaires gotes. Agafo les claus però obrir la porta de la porteria. El veí em diu hola, i va directe a mirar les factures, que provenen del banc. No tinc més ganes de que em digui "Què com està la mare" o "com van els estudis" quan l'ascensor està pujant fins al tercer, i pujo per les escales. I a la gent, que cony l'importa, si només el conec de veure'l sortir de sa casa? Crec que no se ni el seu nom, es un simple: "Veí del costat". Al final, te'n canses. Obro la porta que em separa del "territori de ningú" i el "territori dels meus pares perquè han estat moles anys pagant" i els saludo. Amb aquest dia fins i tot jo tinc ganes de plorar. Demà serà un altre dia.

Comentaris

  • has fet un cant...[Ofensiu]
    Capdelin | 06-05-2005 | Valoració: 10

    a la quotidianitat, a la monotonia de cada dia... però també unes pinzellades socials precioses i melangioses... ningú coneix a ningú... les cares són totes anònimes... vivim en territori de ningú... i els ulls plouen...
    un petó i una abraçada!!!

  • Un mal dia[Ofensiu]
    Julius | 06-05-2005 | Valoració: 8

    També jo tinc a vegades dies de pluja, m'agradat com ho expliques. Anims¡¡¡¡

  • El meu cel també volia plorar[Ofensiu]
    ITACA | 06-05-2005 | Valoració: 10

    Si ahir el mu cel també volia plorar ... però vaig aconseguir que no ho fes de cap de les maneres, esta molt be el teu relat, m'has recordat molt a mi en un dia on tampoc estava massa d'humor, pero tranquila aquests dies tenen medicina, la teva ment viatjant per el món de les lletres. Felicitats.

    ITACA

    PD: Animat moltissim noia !

Valoració mitja: 9.33