Donant-te la vida, compartint-la per sempre

Un relat de: ESTEL

Com m'agradaria compartir amb tu aquell moment
Parlar-ne d´alló que només tu i jo varem viure amb aquella intensitat

La memòria, uff!!!! Quin secret pendent de descobrir
No sé si és que amb l'influencia d'aquest món, tot el més pur... L'essència de la vida, aniquila la memòria, o és perquè en no poder expressar amb paraules per fer-te entendre, el record es mimba fins que desapareix.

El cas es que m'encantaria que parléssim tots dos d'aquell moment
el més meravellós de la meva vida

Tres quilos i poc de tendresa sobre meu, esperant tu i jo
a que ens portessin a l'habitació on ens esperaven tots, on es va trencar la màgia d'aquell precís instant tan nostre

T'estimo

Comentaris

  • els fills...! :)[Ofensiu]
    Nyanga | 10-02-2009 | Valoració: 10

    M'agrada com expreses aquest sentiment tan i tan bonic com es tenir un fill. Es un instant precios i unic que comparteixes amb una personeta tan i tan petita..
    felicitats

  • He vingut a llegir-te[Ofensiu]
    joanalvol | 08-01-2009 | Valoració: 10

    i em trobo amb aquest relat ple de sentiment inexpressable. "L'essència de la vida", com molt bé dius. Però què és la vida? Hi ha alguna cosa que es pugui dir vida a fora de cadascú? O és vida això que sents i no saps d'on ve? Potser l'essència és l'amor que dónes a l'infant engendrat, potser aquesta essència forma part de la vida, o potser fins i tot va més enllà?

    Tornaré a llegir-te
    Joanalvol

  • La màgia de donar vida[Ofensiu]
    Naiade | 07-01-2009 | Valoració: 10

    Aquest relat m'ha transportat al passat, quan vaig experimentar aquestes sensacions, úniques a la vida. Tinc un relat que és diu "Aniversari", és el tercer que vaig escriure a relats, i que expressa quelcom similar. Crec que t'agradaria.
    Segur que tard o d'hora podràs expressar-li aquells sentiments que vas viure, que t'emplenen i canvien la vida, jo ja ho he pogut fer.
    Deixa fluir com fins ara aquesta facilitat de transmetre sensacions.
    Una forta abraçada de complicitat

  • El que aconsegueixes...[Ofensiu]
    Bonhomia | 28-07-2008 | Valoració: 10

    Com en tota manera teva d'escriure, vas més enllà de les paraules. Això és certament la veritable poesia, ho aconsegueixes d'una manera molt especial. Jo crec que tens un do.

    Salutacions!


    Sergi

  • Moment màgic i tendre[Ofensiu]
    Unaquimera | 09-07-2008 | Valoració: 10

    He entrat en aquest relat teu atreta pel títol, que m'ha fet intuir el tema central del pensament reflectit en ell.
    L'he encertat i he gaudit!
    En efecte, evoques perfectament la sensació del moment amb una frase encisadora: "Tres quilos i poc de tendresa sobre meu"
    M'has transportat temps enrere, i has fet més vívids alguns records... Per correspondre't, permete'm que t'ofereixi Úter de somnis, un poema que penso que et pot agradar i que no et costarà gens d'entendre, segons la sensibilitat que has demostrat posseir.

    Et seguiré llegint!
    T'envio ara mateix una abraçada una mica màgica,
    Unaquimera

Valoració mitja: 10

l´Autor

ESTEL

32 Relats

237 Comentaris

48574 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Sempre m´ha agradat escriure però sense intenció de fer literatura, ho he fet perquè necessito transmetre el que sento, he escrit a la meva mare moltíssimes vegades, ara també al meu fill, quan m´he empipat amb algú i no he tingut la possibilitat o no me atrevit a dir-ho, , quan volia dir-li a algú que era feliÇ de tenir la seva companyia, quan m´he enamorat , en fi m´agrada.
Però en realitat estic aquí perquè gaudeixo llegint als autors què transmeten tant bé situacions de la vida, sentiments....., reflexions, que tots hem sentit o ens hem plantejat en alguna situació..........