Diàleg corporal

Un relat de: Josoc

TíTOL: DIàLEG CORPORAL
ESCENARI: Banyera de casa la senyora Maria
PERSONATGES: Peu Dret i Peu Esquerre

-Saps, Peu Esquerre, avui estic content!
-Ah, sí? I a què és degut?
-Doncs mira, perquè és diumenge.
-Caram! no sabia que fossis tan religiós.
-La religió no hi té res a veure, home. És que avui la "jefa" es banya.
-Però no és pas l'únic dia, que estem en remull!
-Ja, però els dies laborables només es dutxa, ella, i els diumenges es banya.
-Bé, i què?
-Doncs que els diumenges jo em sento útil, saps? Estic tip que de tots els encàrrecs se'n cuidin els equips superiors!
-Vols dir les mans?
-Sí, és clar. Els cinc components dels equips de cada mà es cuiden de tot, mentre que els nostres, gairebé sempre
tancadets, no poden fer res de res.
-Ui, ui! jo trobo que fem una cosa prou important, sense nosaltres les persones ni s'aguantarien dretes ni podrien caminar. Amb les mans anirien totes de cap per avall!
-Això és si ens considerem com a entitat, com a peus, però jo parlo de l'individualisme de cada membre, de cada dit.
-Vaja! i tota aquesta arenga què té a veure amb el bany de la senyora Maria?
-Doncs d'aquí ve el motiu de la meva alegria. Cada diumenge, el meu Dit Gros ajudat del segon en rang, té una missió a complir.
-Ja em diràs quina!
-I tant que t'ho diré. Destapar el tap de la banyera perquè se'n vagi tota l'aigua. No ho fan els equips de les mans, no. Ho fan els dos dels nostres que t'he dit i amb molta traça.
-Serà del teu equip! perquè del meu no s'ha encarregat res a ningú.
-Això deu ser perquè sou d'esquerres.
-Però que no tenim un govern d'esquerres, ara?
-Mira noi, el nostre govern central és la senyora Maria i em temo que és una dictadora.
-Chisst! no temptis els terroristes!
-Doncs deixem la política que avui estic content.
-Sí, i a mi que em xinxin!
FI

Comentaris

  • Dreta i esquerra[Ofensiu]
    Unaquimera | 04-02-2011

    Veig que vares classificar aquest divertit relat dins la categoria “Política”, i no et discuteixo la raó, que la tens.
    A més, però, és sense cap mena de dubte un relat Humorístic, ja que demostra tenir una ironia fina i un sentit de la broma molt sa.

    Aquí en tens un altre que intenta fer el mateix malgrat tocar un tema seriós: PREPARA’T

    T’envio una abraçada i un somriure de complicitat,
    Unaquimera

  • A Vicent[Ofensiu]
    Josoc | 11-06-2007

    Gràcies per comentar-me. El fet de saber-me llegida, m'impulsa a sotmetre més escrits meus a la crítica. En tinc molts i em sabia greu tenir-los com amagats. Ara potser em passo, n`he publicat a RELATS quatre de cop. No voldria ser abusiva ni robar massa temps als relators. Creus que em passo?

l´Autor

Foto de perfil de Josoc

Josoc

129 Relats

525 Comentaris

120833 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc una apassionada de les lletres, m'agrada llegir i escriure. Durant molt de temps he guarsat per mi sola la majoria dels meus escrits. Fins que vaig descobrir els RELATS. M'agrada pensar que són llegits, tal com jo llegeixo els d'altres. M'agradaria molt que els comentéssiu.