Dia rere dia

Un relat de: Iona
No recordo exactament quan va començar a molestar-me allò que abans m’agradava o m’era indiferent. En aquell moment no ho sabia, però va ser el començament del final.

Va ser la olor del seu alè? Els roncs nocturns? Potser.

El mateix que passa amb algunes cançons. Tot i que t’agraden, a la llarga, te’n canses. Fins que deixes d’escoltar-les.

Potser fou allò que va començar a escassejar, el va fer canviar el rumb de la relació.

Paraules boniques, petons robats, carícies de pell de gallina, sorpreses, que van desapareixent dia rere dia.

Comentaris

  • La vida dóna sorpreses. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 21-12-2020 | Valoració: 10


    Molt bé, Iona6, un relat mot interessant, on la vida hi ha de tot i cal saber que és el que t'agrada més. En la vida hi ha paraules i fets que satisfasen més que altres.
    M'ha agradat.
    Saluts i cuida't.

    Quan pugues i tingues temps, ja em diràs en la meua pàgina. Gràcies mil...

    PERLA DE VELLUT

  • Artificial i natural[Ofensiu]
    aleshores | 01-12-2020

    L'artifici cal perquè allò natural acaba marxant. Però artifici en el sentit de cosa que cal treballar per fer possible que continuï quelcom. Allà natural només és la base, el punt de partida. Sòlid això sí..
    No se salpant sempre, inflant les veles, de vegades només navegues i no bufa prou el vent i cal l'artifici d'esperar.

l´Autor

Foto de perfil de Iona

Iona

83 Relats

320 Comentaris

28371 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Durant el confinament vaig provar això que en diuen escriure i ves per on em va agradar. Ara, novella en el món de l'escriptura, vaig fent, desfent i aprenent.

El meu blog: Despullant sentiments de Iona

A Instagram: @lecturesxgaudir