Déu ens parla, companys!

Un relat de: Tiamat

Hola, sóc Déu. A data d'avui, 3 de novembre del 2004, he decidit baixar dels núvols per dirigir-vos quatre paraules, a vosaltres, mortals. Res, si serà un moment. Mireu, és que, siusplau, pareu de fer coses en nom meu. Tinc firmat davant de notari que des d'abans que existissin els notaris que no m'apareixo davant de ningú. De fet, ahir mateix vaig arribar d'unes vacances de segles que vaig estar fent després d'engendrar el meu fill, per uns dolors que tenia a l'esquena, per culpa d'haver-me amagat a l'armari de la Maria. En fi, resulta que ahir vaig arribar, ja recuperat, no us preocupeu, quan se'm van tirar a sobre tots els meus advocats, que s'anaven posant les mans al cap mentre em renyaven per haver desconnectat el mòbil durant tant de temps. És que sabeu, els meus advocats m'han dit que ja he acumulat prous números com per ser dut a judici, i ostres, ja en vaig tenir un altre amb el meu fill, quin un munt de paperassa, no ho vull pas repetir. Es veu que, durant aquest temps que he estat abscent, han anat sortint tot de personatges que han agafat el meu nom com a bandera per anar cometent tota mena d'atrocitats. Però sabeu què penso que són? una colla d'il·luminats. I ho torno a repetir, no fos cas que no quedés clar: jo no m'he aparegut enlloc! màxim, aquí, ara, a relatsencatala.com, perquè estic amb els nervis a flor de pell, i ja m'estan tocant una mica la moral. A veure, jo no sóc republicà, ni tampoc demòcrata, ni crec en la democràcia, total, a mi ningú em deixa votar. Tampoc crec en sers superiors que em diguin què haig de fer o deixar de fer, suposo que perquè jo sóc el ser superior per excelència i em controlo el meu pròpi destí. I tot això de la puresa, dels anells de plata aquests que han sortit per Estats Units.. deixeu-me que us ho digui, així en confiança: una bajanada. Tots bojos. I mireu, si la Maria hagués abortat, m'hauria estalviat molts mals de cap. No és el mateix tenir sota control quatre creients que mig món. Vull dir, aquí amb mi no hi cabem pas tots! Però res, en Jesús aquell, un cap de pardals, tossut en voler portar la paraula del seu pare per tot arreu, i jo, quins farts de repetir-li, que no fill, que no cal, que prefereixo que tot quedi en família, i ell, que no papa, que això s'ha de saber, total, un espectacle. I ja sabeu com va anar tot, un grapat de lletjos, que no follaven ni amb la seva mà, van agafar-me d'excusa, colla d'egoistes, que van decidir que si ells no podien aconseguir un polvo, no l'aconseguiria ningú, quines ganes d'acabar amb la raça humana també, m'haguessin vist a mi, quines revolcades de jove! i uns petons que em feia, en Sant Pere! res, no em feu cas, i llavors aquests que us deia, els que no mullaven mai, van començar a dir que si al cel estarien amb mi, i que a l'infern no, total, si haguessin sabut que visc en una caseta a la Costa Brava.. però mira, la gent els va fer cas, i jo allà perdut de vacances sense adonar-me de res, pel mal d'esquena que us he dit abans. I sí sí, ahir vaig arribar i encara em frego els ulls, apa que no és exagerada ni res, la gent! Total, al que anàvem, que no m'emboliqueu amb aquests quatre sonats que us governen el món que diuen que fan guerres i llancen bombes en nom meu, perquè que quedi clar, jo no hi tinc res a veure. D'acord? res a veure. Però tranquils, he tornat per posar una mica d'ordre. De seguida m'hi poso. De debó. Abans però, voldria fer una visita a la Maria, ja sabeu, per.. saludar-la com es mereix. Ais, jo meu, què tindrà aquesta noieta que no tinguin les altres? bé, sí, la maria.. (acudit dolent, ho sé!)

Au doncs, que no sigui res, cuideu-vos!

Déuvostrusenyor


P.D - un petit regal, perquè veieu que vaig de bona fe. En nom meu -ara sí-, declaro Catalunya independent.

Comentaris

  • Que bo...[Ofensiu]
    AnNna | 15-11-2004 | Valoració: 10

    Quines idees, Tiamat!
    M'encanta el teu sentit de l'humor!! Està molt bé aquesta crítica als que es creuen superiors des del punt de vista de déu....
    Seguiré entrant a llegir-te de tant en tant!
    aNNNa.
    p.d: el que m'ha agradat més, per sobre de tot, és l'última frase!!!!!!

  • Que torracollons, aquesta odio no-se-que![Ofensiu]
    Josep Clínez | 13-11-2004 | Valoració: 10

    Mira que n'hi ha gent torracollons (m'encanta la paraula), y la odio no-se-que n'és la primera.

    Vicenç, de debó ets catòlic!!! Si de veritat ho ets, no contestis, o menteix-me, una de dos.

    No suporto l'esglèsia, em fica d'una mala òstia...

    Per això aquest relat m'agrada tant!!!Si Déu fos així de debó, si que em faria catòlicc!!!

    Apa, petons i que la Roser es recuperi

  • Aquest és l'humor que mourà el món[Ofensiu]
    Egundoko | 09-11-2004 | Valoració: 10

    senzillament GENIAL. Primer comentari que faig a relatsencatala.com i m'ha encantat topar amb aquest text. Felicitats Tiamat, m'ha encantat company!!*!! ;)

  • Molt divertit i d'una lectura lleugera, i amb un clar missatge de fons[Ofensiu]
    Josep Bonnín Segura | 09-11-2004 | Valoració: 8

    Tiamat, m'ha agradat molt. Un relat fresc, divertit, saltant-te una mica tanta transcendència que a vegades és molt bo per la salut. I en el fons un missatge molt clar. Els deus de butxaca que s'han inventat el que diuen actuar en el seu nom, fet el major nombre d'atrocitats i ignomínies, és un intent de caricatura del Déu de la tolerància i de la concòrdia. No sé sí has llegit el poema meu "de quin déu sóc ateu". Va una mica en el sentit del missatge que tu has donat en el relat. Gràcies.
    Una Abraçada
    Josep

  • Va por Odiorelatosenpolaco.com![Ofensiu]
    Cugat Vil·lajoana Robert | 07-11-2004 | Valoració: 8

    Un beso para "odiantedesimisma!"

  • Ah, i per cert[Ofensiu]

    Odiorelatosencacalano, jo també sóc catòlic i de missa setmanal (no és conya), i et ben asseguro que cap creença em farà perdre el bon sentit de l'humor del que tu, per descomptat, n'ets orfe.
    M'adhereixo a Cugat Vil·lajoana i a Follet Groc.
    Bye bye

    Vicenç

  • Va por Odiorelatosenpolaco.com![Ofensiu]
    Cugat Vil·lajoana Robert | 07-11-2004 | Valoració: 8

    Un beso para "odiantedesimisma!"

  • Em pensava que només li parlava a ELL![Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 07-11-2004 | Valoració: 10

    Pobre OdioRelatosencacalano! Ara resulta que Déu li ha negat la paraula!
    Avui no m'ho he pres tan a la valenta, perquè la veritat de tant patètic comença a fer el ridícul i tot. Bé, res, nois, que molt bé, Tiamat! I molt bé també Història d'una vida (que vas penjar ja fa temps po jo no l'he llegit fins ara). He de tancar l'ordinador però seguiré rient.
    Salutacions,

    Vicenç

  • Molt divertit!!!![Ofensiu]
    Linkinpark | 07-11-2004 | Valoració: 9

    és divertit i molt original. Me'n miraré una quants més teus. La figura de Déu que no volia que la gent el conegués es molt interessant. Espero que els altres relats siguin tan bons com aquest!!!!!

  • moltes gràcies pel detall, no calia (bé, poder sí...)[Ofensiu]
    FRAN's | 04-11-2004

    un relat molt original i divertit. m'ha fet enrecordar de les tires còmiques que fiquen a el Jueves (Diosmio), no sé si ho llegeixes, jo algun cop mel compro...
    doncs ara que ja has acabat amb Deu, avera quan et passes a fer una visiteta a Alà, Buda, ...

    que Tiamat veneeixi Amèrica (k falta que els fa...)

    FRAN's

Valoració mitja: 9.13

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

681736 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.