Desconnectar

Un relat de: Marteta
Dia a la platja, sense que nigú em molesti. Estirar-me sola a l'arena, sense preocupacions, sense cap remordiment del passat.
Anar després a nedar fins al fons més blau d'aquella platja, deixant enrere tots aquells problemes que t'han fet allunyarte de la ciutat. Nedar encara més i alliberar en cada braçada que fassis tots aquells rencors que tens, totes aquelles impureses que no vols que formin part de tu.
Tornar posteriorment a l'arena i tornar-te estirar sobre ella. Deixar que el sol t'aixugui la pell encara mullada de l'aigua salada, absorvent un per un tots aquells errors comesos en el passar.
Aixecar-se quan ja s'està cansat i arreplegar les coses.
Arribar a cases. Una dutxa i a dormir. Desconnectar. Era el que volies, per un dia, arribar a casa i no comnçar a pensar que passarà demà.

Comentaris

  • crohnic | 22-10-2011

    Hauríem de dedicar un dia a la setmana a desconnectar i a deixar els problemes enrera. Crec que a tots ens convindria... Bon relat, Marta.
    I gràcies pel comentari!

  • I que bé va desconnectar una mica..[Ofensiu]
    Gauchia | 30-08-2011 | Valoració: 10

    M'agraden molt els teus relats Marta, espere poder llegir-ne molts més!

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

166204 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.