Decàleg de perquè m'assemble a una tortuga

Un relat de: annabella pampallugues

1-Perquè m'agrada vestir de color verd. Em fa joc amb els ulls.
2-Perquè tinc els ulls eixits, capelludets i mig oberts, que miren amb peresa però que observen atentament.
3-Perquè no m'agraden les preses, m'agrada fer les coses tranquil·lament. Les preses m'emmalaltixen.
4-Perquè m'encanta menjar enciam!
5-Perquè m'agrada estar amb la natura, em sent part d'ella i no m'imagine fora del seu abast.
6-Perquè en l'hivern busque el solet que s'escola per la finestra, per escalfar-me la pell maltractada pel fred.
7-Perquè semble un poc orgullosa, altiva, però en realitat només faig que defensar el meu espai.
8-Perquè m'encanta anar reptant a tots els llocs, i respirar l'olor de la terra humida.
9-Perquè sovint me n'entre a la meua closca, que sembla dura...
10-...però al mateix temps m'encanta que m'acaronen el cap.


Comentaris

  • Molt original![Ofensiu]
    Roget | 17-10-2007 | Valoració: 9

    Molt original!
    A més, has fet que em plantege si potser jo també siga una tortuga!

  • de guadassuar dius?[Ofensiu]
    Ribera Alta | 28-08-2006

    Doncs no vivim molt lluny, jo soc d la pobla llarga...vax a vore si acabe d llegir els teus escrits...aquest en especial molt xulo! jejeje
    la ribera guerrillera! !¡*¡! xD

  • ambre | 07-07-2006

    Mono-decàleg de perquè m'agradat el teu poema 1i.2i.3i.4i.5i.6i.7i.8i.9i.10i. M'agradat i punt. Per simpàtic, per original, per divertit i per la foto de l'Amelie...


  • Dona, em sembla...[Ofensiu]
    rnbonet | 07-07-2006

    ...que has exagerat una miqueta!
    La descripció és irònica, fresqueta, simpàtica i un pelet 'valenciana de ribera'. (Vull dir que a altres llocs de la nostra geografia potser els coste de copsar completament el significat).
    Hala! Molta salut i molta rebolica!

  • La Banyeta del badiu | 14-03-2006 | Valoració: 10

    Tens estil fresc, genial. I tant que tens un ... airet a toutugueta. Ets entremeliada, juganera, t'agraden les herbetes.Poc a poc i bona lletra.
    Jejeje a mí també m'agrada que em gràtin el caparronet.
    Com més grandeta em faig , més entremaliada em torno. Jo mes aviat m'identifico amb un gosset fandiller.Tinc un relat del meu gosset EN TRYSKY, i la veritat és que tenim el taretnar molt igual.
    Un petunet. Pilar

  • Hola de nou tortugueta[Ofensiu]

    Ei!!! Què simpàtic, ostres de debò, t'has fet una descripció superinteressant. Molt bona.

  • Ep tortugueta![Ofensiu]
    Màndalf | 31-01-2006 | Valoració: 10

    Com estàs? No estaràs colgada de terra hivernant, eh? Prefereixo veure't amb l'enciam a la boca! Segur que són preciosos aquests ulls verds i que el cervell et va a cent per hora; em sembla que totalment tortuga-tortuga no ets.

    No he enganxat el teu cumple per 10 minuts, és que estava a fora i acabo d'arribar...

    Moltes felicitats tortugueta fantàstica!!!
    Que puguis caminar tranquil·lament per aquest món molts, molts anys!!

  • ROSASP | 30-01-2006

    Quin relat més original!
    El verd és el meu color preferit, és el que més s'assembla al color de la vida, potser perquè també estic enamorada de la natura.
    Li has donat un toc tendre i juganer. M'ha semblat veure com treies el cap de la closca i somreies.

    Felicitats preciosa, per molts anys!
    Petonets de totes mides, formes i colors!

  • I també perqué...[Ofensiu]
    angie | 30-01-2006

    com els amfibis pots viure entre dos móns. En lloc de la terra i l'aigua, tu has escollit el que palpes i el que imagines i ho transformes en meravellosos escrits.

    Per molts anys !!

    angie

  • M'hi he sentit[Ofensiu]
    NEULA | 24-01-2006

    força identificada. De petita tortugueta era el meu mal nom.

  • adema1820[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 24-01-2006 | Valoració: 10

    m'a agradat molt el teu relat te sencillesa te imaginacio ite sinceritat felicitats

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de annabella pampallugues

annabella pampallugues

33 Relats

122 Comentaris

45442 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
M'he cansat de la meua biografia.
Diré només
quatre coses de mi.
Us bastaran si sou
tan creatius com per inventar
l'esser més estrany
fet dona.

Sóc
la paradoxa de desevolupament
humà:
quan més madura més infant.

M'agrada
encantar-me mirant la làmpada
de la tauleta
de nit, i els colors que emet.

Odie
portar tacons, encara
que m'afavorisquen
les cames i li vagen a la fadilla.

Seguiré
creant versos inconnexos, fàcils i
sense rima,
que jo mateixa no entenc.





Per qualsevol cosa, albacamarasa@hotmail.com



R en Cadena

"El T. Cargol em va encadenar i jo he passat la cadena a la Laura Lara Martín, a la Salzburg i a l'Anònim"

(descobreix què és "R en Cadena")