Dansa d'emocions

Un relat de: Ina Gemstone

L'escola de dansa es trobava al bell mig de la muntanya i ara era en plena posta de sol.
Els alumnes surten a la terrassa a contemplar tal obra mestra mentre conversen amigablament.
D'aquí n'han sortit dues parelles de deu que s'hi allotgen.
Venen a rendir en el que els motiva a seguir visquent. Sona dramàtic però és així.
Tots i cada un d'ells han patit i pateixen malalties mentals però la dansa els ha unit aquí.
La Kate i en Fonty són parella des de fa dos anys. Els hi va molt bé i es tenen molta confiança entre ells. Quan fan balls en parella sempre van junts i brillen, són dos autèntics estels fugaços en acció però permanents en quan a relació.
La Juls i en Dave porten una mica menys però aquests en canvi són ben tòxics entre ells i només se'n dòna conta el seu entorn.
Ja tenen bons moments, però també molts de dolents. Tot i així es cuiden mútuament que és lo important.

Fan hip hop, zumba, bachata, salsa, flamenco, lírica, sevillanes, ball artístic i creatiu.

Llavors s'exhibeixen en festes de pobles.

Entre tots ells hi ha molt bon tracte.

Us invito que els veieu en una exhibició i els coneixeu en l'interior, no heu de tenir por.
Són un amor.

Comentaris

  • foto i benvinguda[Ofensiu]
    Nua Dedins | 09-08-2023

    Bon dia Ina! Benvinguda a la comunitat!
    A mi amb la fotografia em va passar el mateix, també ho tinc pendent de resoldre. Endavant amb la dansa de l'escriptura!

  • Hola, Ina[Ofensiu]

    Ja veus que hem validat els teus relats pendents.
    Per la foto de perfil no pateixis, no es pot penjar, la pàgina fa servir un programari desfasat, i els navegadors no el llegeixen, cosa que provoca que no el veiem. Sempre pots compartir una foto pública en la teva biografia, si saps fer enllaços a imatges. La imatge ha d'estar en un bloc o pàgina de lliure accés, no s'hi val que la tinguis a l'ordinador.

    Per a qualsevol dubte, o si vols més ajut, en el fòrum obert pots demanar ajut a la resta de relataires.

    Benvinguda a relats i gaudeix la navegació!

    Associació de Relataires en Català

l´Autor

Foto de perfil de Ina Gemstone

Ina Gemstone

17 Relats

53 Comentaris

3058 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Sóc una somia-truites ja que vull arribar a ser escriptora professional.
Si més no, ara ho faig per hobbie.
Mai se sap!
He cursat fins a batxiller.
Tinc molt de suport, i molt a dir!!!

Amb moltes ganes d'entrar de nou a aquesta comunitat relataire!.

Salut per tots!

Ina Gemstone.