COS BLANC

Un relat de: PERLA DE VELLUT
COS BLANC


Sospite tan exacte el teu llit,
et cerque,
és com la vora del mar,
jo com una ona lleugera
cap a una benaurança lascívia.
Rememorant a la teua casa
el rinxol del temps, i jo rígid
mire el reflex de l’espill
que travessa tota l’habitació.
El blanc llençol sua
i transpira recordant les teues cuixes.
La flassada que reposa en l’armari
té enveja del llençol,
perquè pensa en la imatge
copiosa del teu cos.
Amb una passada de llum
el meu cor se’n recorda
del teu cos blanc,
dolç com l’aigua d’aigües,
regalim i suavíssim.

Comentaris

  • "és com la vora del mar, jo com una ona lleugera"[Ofensiu]
    Montseblanc | 01-09-2019

    Un poema que traspua sensualitat, amor, desig... I que dona a entendre un bagatge, un rerefons copiós, d’anys i anys. Una passió profunda i perdurable.
    Molt maco, Perla!

  • Molt original[Ofensiu]
    llpages | 22-06-2019 | Valoració: 10

    Llegeixo els adjectius dels que em precedeixen en el comentari i els subscric tots: intens, deliciós, elegant, delicat. Els trobo encertadíssims per a un poema on l'erotisme n'és el protagonista, són el millor reconeixement a un text que evoca en el cap del lector un estat d'èxtasi contingut. Que es mereixi aquests adjectius ja es fa meritori de la màxima qualificació.
    Voldria afegir que el paper rellevant del llençol i la flassada hi donen un toc d'originalitat sublim. A mi em costaria d'establir aquest lligam entre ambdós objectes en un escenari de passió eròtica, l'he trobat molt adient i innovador, és una troballa estilística, un recurs poètic inspiradíssim que corona un poema excel·lent.
    Seguiré llegint-te, Perla de Vellut!.

  • gran Rafael ![Ofensiu]
    joandemataro | 25-04-2019 | Valoració: 10

    un poema intens, delicat i deliciós. Escrit amb mestria.
    Ets un gran poeta, company !

    un plaer llegir-te i poder compartir poesia amb tu.

    una abraçada i fins aviat
    joan

  • Elegant[Ofensiu]
    SrGarcia | 09-04-2019

    Sempre tan elegant i alhora tan intens.

    En llegir el títol he pensat en una festa que fan a Salou a l'hivern i en diuen "Cós blanc", una petita diferència, significats molt distints.

  • Resposta a la teva pregunta.[Ofensiu]

    Si he pogut comentar-te el poema és que ja estava editat! No pot ésser d'una altra manera.... Perla de Bellut.

  • El rinxol del temps.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 08-04-2019 | Valoració: 10

    Em distreu molt entrar en una llibreia, sovint hi vaig a la Central del carrer Mallorca tocant a la rambla de Catalunya, un lloc que recomano per com és de bonic i acollidor amb el seu patí interior, al segon estatge. Quan hi entro a aquesta llibreia hi faig cap, amb els ulls tancats, devers la secció de poesia. Allí hi ha de tota mena i per a tots els gustos. M'agrada prendre amb la mà el llibres d'aquesta temàtica, obrir-los, tocar amb el palpís dels dits llur textura, recrear-me amb el disseny... etc Ep! però, després en passar a la fase de fullejar-los em ve un sentiment de desencís, de desengany, d'aixecada de camisa per a ésser més exactes. Perquè me n'adono que entre tanta oferta de llibres no hi, gairebé, cap títol que sufoqui les meva ansia poètica. Noms consagrat que fan poemes sense solta ni volta, altres que fan experiments que és per a pixar-se a sobre.... Tot això que acabo de dir ve a torn a que si d'alguna cosa m'he de vanagloriar és de saber quan em trobo davant un autèntic poeta, un poeta per naturalesa, un poeta escollit pels "Deus" per a poetitzar la bellesa, un poeta de l'amor, un poeta de la bondat, del respecte i el bon gust estètic. Que puc dir més de tu, camarada relataire Perla de Vellut? Ah!... "El rinxol del temps", quina metàfora més reixida i suggerent!, ens vrindes. Salut, Nil.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de PERLA DE VELLUT

PERLA DE VELLUT

145 Relats

2650 Comentaris

112877 Lectures

Valoració de l'autor: 9.85

Biografia:
Soc Rafael Molero Cruz. Vaig nàixer a Cuevas de San Marcos (Màlaga), el dia 22 d'agost de 1953.
M'ha agradat sempre llegir molt i compondre poesia.

llamprmc@gmail.com


Rafael