Consumista compulsiva

Un relat de: laniñasinmiedo

Saps?
M'agrades.
Sí, m'agrades. M'agrades perquè sí, perquè m'agrades.
M'excites.
Sí, m'excites. M'excites perquè sí, perquè m'excites.
M'he comprat "loctite" per enganxar-me als teus llavis i un llapis per escriure el teu cos. He robat mil pessetes per comprar-te les estrelles, però m'han dit que no estaven en venda. He embolicat els petons en paper pinotxo d'aquell vermell pasió, per si algun dia els necessites a prop. M'he comprat un quadern per dibuixar-te. No sé dibuixar, però em feia il·lusió. He comprat una galleda per escupir-hi cada cop que penso en tú. (Se m'acumula la saliva).
Saps?
T'estimo.
Sí, t'estimo. T'estimo perquè sí, perquè t'estimo.
I de tant estimar-te m'he tornat consumista compulsiva.

Vaig a canviar la galleda…


Comentaris

  • Curiositat[Ofensiu]
    ciosauri | 15-04-2007

    Passejant pels relats t'he trobat, i m'ha fet molta gràcia: jo també sóc del 15 de setembre, un xic més gran. No sé si et passa a tu però potser per haver nascut en aquesta data m'agraden els començaments: de curs, de mes, de setmana, d'any, del que sigui...

    I a l'atzar he punxat sobre aquest text. El trobo fresc i sentit i m'ha suggerit que connectar la mà i el cor no és fàcil però quan s'aconsegueix dòna bons resultats.

    Una abraçada!


  • Dante | 27-09-2006 | Valoració: 10

    no has anat a una bona tenda,perquè les estels si que es poden comprar...

  • uo! segueix agradant-me![Ofensiu]
    kispar fidu | 27-09-2006 | Valoració: 10

    vaig tenir el plaer de llegir-me'l des del teu flog, i ja em va deixar aquell regust suau a la boca... quan s'està enamorat es pot expressar amb tanta senzillesa i paraules tan "simples" que cada frase és d'una màgia increïble. Es respiren sentiments en cada paraula i les sensacions no deixen de recórrer.

    m'agraden especialment aquestes imatges i situaicons que descrius, de voler dibuixar-la tot i no poder, del loctite per a enganxar-t'hi i no separar-te'n, de cada sensació pressa per l'obsessió... és molt tendra...

    ( per cert... ja vau parlar? espero que si la respota és sí, anés bé! i sinó... que la relació entre vosaltres vagi bé tmb! )

    ja me n'anava a dormir jo! però ostres! hi he vist aquest relat que fa dies que "vigilava" ja que vas dir-me que havies publicat! i ara, en repassar-me alguns autors t'he vist, i uo! no he pogut evitar allargar un xic més l'hora de retrobar-me amb el llitet! jejeje

    per cert! encara tinc un present (amb accentuació anglesa, eh! "present") per a tu! (o for you!). uou! ... ja saps: *tu decideixes*... sinó, com a mínim dona'm l'adreça i te l'envio per correu! jejeje... tot i que preferiria que no...

    apalins guapa! nanit!!!
    petonets,
    Gemm@

l´Autor

Foto de perfil de laniñasinmiedo

laniñasinmiedo

8 Relats

17 Comentaris

7745 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
Em dic Marta i vaig néixer un càlid 15 de setembre del 1989. Efectivament, vaig néixer el fatídic dia de començar les classes, bé, tampoc ho he portat tan malament, i de fet ara ja fa temps que no coincideix el dia. Visc a Barcelona, concretament al Poble Sec, un barri en procés.

M'agrada escriure, farà uns tres anys que em vaig aficionar a escriure poemes participant als jocs florals de l'escola. Normalment escric en castellà, però això va per èpoques...

El meu nom d'usuari prové del títol d'un poema que em va regalar un amic. Una personeta em va aconsellar que em posés un nom d'alguna cosa important per mi, i així ho vaig fer.

Poca cosa més a dir... M'agrada la música, l'esport, els amics, el cinema i els llibres.

Salut relataires! Ens llegim.