Dins teu, dins meu.

Un relat de: laniñasinmiedo

Si fos dins teu senyalaria tots els racons per no deixarme'n cap, recorreria tots els camins possibles, oblidant les dreceres, i trigaria segles a sortir-ne. Si fos dins teu seguiria direccions prohibides, i em fondria a cada contacte amb la teva pell. Si fos dins teu ho tocaria tot, pero tornaria a deixar-ho al mateix lloc. Si hi entrés ho faria sense soroll, despertant-te a poc a poc, sentint els teus respirs entretallats. Accelerant el pas et descubriria. Ens descubriria, i amb una mica de sort trobaria el límit. Però per si de cas el sobrepassaria i observaria en silenci, extasiada, la claror dels teus ulls.
Si fossis dins meu s'acabaria el món i començaries tu. M'evaporaria i seria aire entre els teus dits, seria aigua entre els teus cabells i foc als teus ulls. Si fossis dins meu trobaria el cel dins l'infern, i en aquell precís moment mataria el mateix dimoni per tenir-te entre els meus llavis.

Comentaris

  • * i trigaria segles a sortir-ne *[Ofensiu]
    kispar fidu | 16-01-2007

    Ara que me'l torno a rellegir, sí que és eròtic sí! guardant aquella dolçor que a tu sempre t'acompanya; fent un erotisme net i sense embuts; suau i amb tendreses...

    Dins teu i dins meu mentre descobreixen els cossos i es desfan a les seves mans... mentre es deixen enamorar de carícies i amb passió es deixen guiar simplement per aquells moments màgics on el temps no corre ni les agulles avancen... on tot és immòbil, excepte: "dits", cossos i cors...

    mentre el món s'atura per a elles dues, i sols el seu ritme els marca un compàs...

    és dolcet, igual de dolcet seria compartir uns instants així amb aquella persona tan especial...

    (aix, Marteta... que estàs enamoradeta? ;)

    m'agrada, sips, sips; ja ho he dit, dolcet com tu mateixa!

    nanit guapa,
    Gemm@

l´Autor

Foto de perfil de laniñasinmiedo

laniñasinmiedo

8 Relats

17 Comentaris

7734 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
Em dic Marta i vaig néixer un càlid 15 de setembre del 1989. Efectivament, vaig néixer el fatídic dia de començar les classes, bé, tampoc ho he portat tan malament, i de fet ara ja fa temps que no coincideix el dia. Visc a Barcelona, concretament al Poble Sec, un barri en procés.

M'agrada escriure, farà uns tres anys que em vaig aficionar a escriure poemes participant als jocs florals de l'escola. Normalment escric en castellà, però això va per èpoques...

El meu nom d'usuari prové del títol d'un poema que em va regalar un amic. Una personeta em va aconsellar que em posés un nom d'alguna cosa important per mi, i així ho vaig fer.

Poca cosa més a dir... M'agrada la música, l'esport, els amics, el cinema i els llibres.

Salut relataires! Ens llegim.