Com seduir a la teva pròpia dona

Un relat de: Nina Abril

1) Al llit no esperis res a canvi. Tot el que facis fes-ho perquè et ve de gust (i si no et ve de gust, i a ella tampoc, no teniu res a fer. Us ha arribat la jubilació sexual anticipada).

2) Fuig de la monotonia. Sorprèn-la (fes servir la imaginació. És divertit).

3) Fes tu el primer pas. Si fa falta, torna a casa amb alguna cosa de xocolata o que sàpigues del cert que li agradarà. (Se suposa que porteu plegats uns quants anys. Ja va sent hora que us conegueu els gustos).

4) Recorda: a la mà, porta una flor. Una de sola. (no cal que sembli que tens alguna cosa per amagar).

5) No esperis el final de la vetllada per llençar-te. La son i el fet de sentir-vos tips no ajuda gaire. Millor assalta-la quan realment vulguis. Dóna-li la flor perquè tingui les mans ocupades. Digues-li que és preciosa, que et torna boig i que l'estimes. (Quan temps fa que no li dius?).

6) Fes-li molts petons. Menja't la seva orella i xiuxiueja-li el seu nom varies vegades. Si pronuncies el seu nom repetidament, la faràs sentir molt especial. (Intenta no utilitzar pseudònims com "guapa" o "reina" això ja li diuen a les botigues).

7) Si és de les que els costa engegar, comença fent-li un massatge al clatell i en la zona de les espatlles. Res de grapejar! Fes-ho amb tanta suavitat com si no la volguessis despertar.

8) Si és de les "de zero a cent en quatre segons", de totes maneres fes el pas número 7. (Potser aconseguiràs que se't llenci al damunt com una fera).

9) Agafa-la en braços, és molt romàntic. Porta-la on vulguis! (No li recordis el pes, o ho espatllaràs tot!).

10) No mostris signes de confusió. Has de transmetre seguretat. No vacil·lis. Que noti que realment saps el que fas.

11) Quan la miris als ulls, digues-li que l'estimes, que no pots viure sense ella, que et desfà els sentits, que en cada moment penses en ella, que quan no està amb tu et sents buit, sol, trist. Digues-li que vols deixar-la embarassada, que necessites que sigui la mare dels teus fills, que desitjaries envellir al seu costat. (res de mentides pietoses, si el que dius no ho sents, fes-te una pregunta: Que carai fas vivint amb aquesta dona?).

12) No cal dir-li que és l'única a la qual mires (l'exageració és sospitosa).

13) No vagis directe als pits. Menja't, amb petons dolços, la part interior dels braços. Alterna'ls amb petites llepades. I recorda... si li agrada, pots fer el mateix amb la part interior de les cames, comença des de sota del genoll i ves pujant fins a tocar el nas a ran de les calces. Menja-te-les per sobre. No les hi treguis encara. I després, torna a baixar.

14) És un bon moment per mirar-la de reüll. Gaudeix observant-la. La seva excitació et posarà a mil.

15) Juga amb el melic. Aproxima't a les parts més desitjades, però, recula abans d'arribar-hi. Fes-la patir!

16) Juga amb el gel. Posa't un glaçó a la boca. El contrast d'una llegua freda li farà posar la pell de gallina. (I recorda: les coses noves sempre van bé).

17) Treu-li la roba interior sense fer servir les mans. Quan més estona triguis millor!! Prova-ho!

18) Toca-la alhora que li dius com t'agrada la seva pell, els seus pits, el seu cabell, la seva cara, els seus ulls, la seva olor, la seva veu (si no t'agrada res, fes-te una pregunta: que carai fas vivint amb ella?).

19) No li preguntis en cap moment si ella vol. No t'amoïnis pel que dirà. Si es resisteix, demana-li que només et deixi 5 minuts. Sí passat aquest temps segueix sense voler-ho, promet-li, tot mentint-te a tu mateix, que pararàs.

20) I si ella no vol que li diguis coses maques, ni te les diu a tu. Si no vol que li facis petons, ni te'ls fa a tu. Si no vol que l'acaronis, ni t'acarona a tu. Si no vol sentir-se estimada, ni te'n fa sentir a tu... Fes-te una pregunta: Què carai fa ella vivint amb tu?





Nina Abril

Comentaris

  • Hi ha persones que pensen i d'altres no ho se[Ofensiu]
    Rita O'Neal | 07-02-2009 | Valoració: 10

    Hi ha persones que pensen que els petits detalls, els més insignificants, son simples elements prescindibles. Durant la vida en parella van deixant de fer detalls i accions que els sembla que, arribat a un punt de la relació, "no cal" seguir fent.
    He de dir que primer m'ha seduit el títol i després m'ha seduit la narració, tant el plantejament com el contingut.

  • Clar de lluna | 03-02-2008 | Valoració: 10

    ... bons consells, però n'hi podries afegir molts més. Al meu parer com a dona, aquesta és una de les mil formes de seduir, però n'hi ha moltes d'altres!!! A vegades un "aquí te pillo, aquí te mato" mentres prepares el sopar i ell s'acaba de dutxar després d'un dia laborable llarg. A vegades sense paraules, amb silencis i a les fosques. A vegades al matí com un tendre despertar o mentre et dutxes per sorpresa. o recordant els vells temps dins el cotxe, o provant nous reptes, amb més o menys temps, amb més o menys dedicació, però sempre amb varietat i amor. A vegades amb humor i sense pudor, a vegades amb un toc de perversió.
    Amb respecte i confiança qualsevol forma de seduir és vàlida entre els dos.

    Una abraçada!

  • l'habilitat de seduir[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 05-01-2008 | Valoració: 10

    Seduir és sentir ganes i també una habilitat. Sobretot els homes que sembla que ens costa, és una opinió i no generalitzo, anar amb lentitud. Tot depressa.
    Seduir és deixar el rellotge en una tauleta o a terra i experimentar l'anarquia del temps i no-temps.

  • amb un somriure[Ofensiu]
    instants | 14-10-2007

    i una mirada tendre es diuen moltes coses sense paraules, no creus?

  • D'acord![Ofensiu]
    blaiv74 | 26-08-2007 | Valoració: 10

    M' agraden aquest tipus de relats, són divertits i els homes ens fiquem alerta!

  • Molt bo[Ofensiu]
    Naiade | 26-08-2007 | Valoració: 10

    Tots els homes tindrien que llegir-lo, sobretot sent escrit per una dona (suposo), que sabem el que ens agrada. M'han divertit molt las reflexions que fas entre parèntesis, son molt encertades. Et felicito.

    Una abraçada
    Naiade

  • com seduir a...[Ofensiu]
    ANASA4 | 23-08-2007

    Cap aportació original.

  • i falta alguna coseta eh !!!![Ofensiu]
    Angel Negre | 23-08-2007 | Valoració: 10

    Molt be, un bon decàleg, ho tindre en conte, i ho posaré al capsal de llit
    De fet jo hi afegiria algun puntet mes, que ara no es el cas de enumerar-los, tot si cas un altre dia.
    I com sempre Nina, un molt bon relat, i que coneixent-te com et conec, encara m'ho he passat millor
    Felicitats i bon final de vacances

    gege

  • Els consells,....[Ofensiu]
    rnbonet | 20-08-2007

    ...Gemma@, són bons. Fins i tot diria que excel·lents, vista tota la barroeria que trobem al 'mercat convencional'.
    Però com sempre -em sembla que ho saps- m'ha agradat posar 'els punts damunt la "i" i la punteta al forat -després ja vindran altres coses- només un retret pel títol MASCLISTA (potser altres diguen FEMINISTA) del títol.
    Cal, al meu parer, una puntualització exacta. Apunte: " Con seduir a la /al teu pròpia/propi dona/home". Sembla, si més no, una mica difícil d'entendre... Ara, els resultats, xicona,-i apunte l'experiència de quasi setanta anys- són immillorables!
    Bo. Com sempre... SALUT I REBOLICA!

  • Bons consells;)[Ofensiu]
    Flanagan | 20-08-2007

    A vegades ens donen masses lliçons sobre com seduir a algú, i ens oblidem de com complaure la dona.
    Molt divertit i la ironia ben posada.
    (prendré algunes notes....:P)

    Cuida't!

  • Bons consells;)[Ofensiu]
    Flanagan | 20-08-2007

    A vegades ens donen masses lliçons sobre com seduir a algú, i ens oblidem de com complaure la dona.
    Molt divertit i la ironia ben posada.
    (prendré algunes notes....:P)

    Cuida't!

  • T.Cargol[Ofensiu]
    Nina Abril | 20-08-2007

    jajaja Tens raó T.Cargol, en realitat el sexe només és una vulgar gimnàstica plena de babes, però la diferència està en trobar-la divertida i gaudint-ne, o pel contrari, veure-ho com un esforç innecessari que només embruta.

    ¿ES SUCIO EL SEXO? LI VAN PREGUNTAR A WOODY ALLEN. I ELL VA RESPONDRE "...SOLO CUANDO SE HACE BIEN...".

    El meu relat parla de les relacions que s'adormen pel camí. La història d'amor que es vol mantenir viva només s'aconseguirà sempre i quan els 2 ho volguin. És feina de 2 que el desig no s'apagui.

    Gràcies pel teu comentari.

  • Estratègia minimalista[Ofensiu]
    T. Cargol | 20-08-2007

    poc i a poc a poc amb toc precís; encara descobrirem que el sexe no existeix, que en realitat és literatura i sinó no és més que una vulgar gimnàstica plena de babes!, ecs!

  • L'he vist a destacats i que era teu i, és clar...[Ofensiu]
    angie | 16-08-2007

    hi he entrat!.
    Tot un manual, sí senyora. Ara bé, si algú necessita haver de llegir això per seduir una dona (encara que no sigui la seva), llavors ja podem dedicar-nos a descobrir nous planetes, jejeje

    El que més m'agrada són les frases entre parèntesi després de cada "alliçonament".

    Afegiria molts punts, és clar, però el relat és teu, i els jocs de seducció són un tema tan ampli com ho és la imaginació de cadascú.

    petons!

    angie


  • Manual de seducció[Ofensiu]
    Nubada | 14-08-2007

    Caram, Nina... tot un manual de seducció. Com diu l'Eulàlia, aplicable també per a l'altra banda.

    Diferències purament físiques a banda, creus que un "Com seduir el teu propi marit" seria gaire diferent?

  • MOLT BO[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 13-08-2007 | Valoració: 8

    NINA, REALMENT ES EL QUE CAL PREGUNTAR-SE, QUE CARAI FA ELL VIVINT AQUI? TAMBÉ HO PODEM FER NOSALTRES, SEDUIR EL NOSTRE PROPI MARIT, LA REACCIÓ SI ES BONA FUNCIONA PER AMBDÓS SEXES. SI T'HAN DE FER AQUESTA PREGUNTA MOLTES VEGADES VAL MÉS AGAFAR LA MALETA I PROBAR SORT EN UN ALTRE LLIT. RECORDS!

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de Nina Abril

Nina Abril

11 Relats

153 Comentaris

31574 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Us he de confessar que no sóc nova. Alguns de vosaltres ja m'heu clissat.
Això de ser cuc, no fa per a mi, és avorrit. Però m'ha servit, i de molt. Algun dia us ho explicaré...

Com sempre són benvingudes totes les crítiques, però, us he dir... a vosaltres els crítics, que aneu amb compte, si us fixeu, el primer relat que he penjat va dirigit a vosaltres "els crítics", i no sabeu com m'he divertit! Ara us toca a vosaltres divertir-vos amb mi. Estic a punt.


Gràcies a tots.

@--'-,---



Nina-abril-@hotmail.com