CARGOL

Un relat de: Ravegal
El camí és ample. A un costat, bardisses i herbei, a l’altre, només herbei,
Camina amb el pensament embotat per dues situacions incompatibles. En un plat de la balança l’estabilitat de vint anys de matrimoni i a l’altre el romanç estrenat entre companys d’oficina. La balança oscil•la sense aturar-se a cap dels costats.
Li crida l’atenció una ratlla a terra que traspassa el camí i s’atura. La bava d’un cargol deixa sobre el sol terrós la traça de la seva trajectòria una mica erràtica. Ha pres una decisió i s’hi esforça. Li falta una mica més d’un pam per arribar a l’altre costat.
Es mira el cargol amb un somriure sorneguer als llavis «Il•lús, que et peses que hi trobaràs a l’altre costat que no ho tinguessis?»

Comentaris

  • Prendre decisions[Ofensiu]
    Marina i punt | 02-11-2022

    Prenguis el camí que prenguis hi cap la possibilitat de l'error. A vegades cal mirar l'altre costat per valorar el que ja tens, d'altres potser cal córrer el risc de provar allò que és nou. La vida va de prendre decisions constantment.
    M'ha agradat molt la perspectiva del teu relat.

    Salutacions

    Marina

  • Potser sí [Ofensiu]
    Prou bé | 02-11-2022

    Que hi trobaria alguna cosa nova! Ara bé no cal que hi vagi, O sí? I si deixa que ...
    Difícil decidir...
    Amb total cordialitat

  • Excel.lent....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 02-11-2022 | Valoració: 10

    relat . Com he gaudit de la lectura. De vegades amb una mirada des d'una perpectiva diferent ens pot donar la resposta que necessitem.

    Enhorabona també per l'originalitat.

    Salutacions.

    Rosa.