CAÇADORS D'ASSASINS: CAPÍTOL 1: LA PRESA ES CONVERTEIX EN CAÇADOR: PART IV.

Un relat de: Raül Gay Pau
El sopar acaba així que decidesc que és moment d'entrar en matèria.
- Benvolguts convidats. - Comence. - És tot un honor tenir-vos aquí. Ara és moment que cadascun de nosaltres ens explique els seus motius per ingressar en aquest grup de dedicat a caçar assassins. Jo ja us he explicat els meus motius, ara vull saber els vostres. Qui vol començar?
Hi ha un silenci en sala fins que una mà sobresurt. És una noia d'uns vint anys a la qual li falta un ull. L'havia estat observant durant la vetllada, coixejava una mica i era bastant baixeta, però malgrat això transmetia molta energia i es movia molt activament. Li done permís per parlar.
- Em dic Txes, i us explicaré la història de la meua agressió, de com vaig perdre l'ull i per tant dels meus motius per participar en aquest projecte. - Diu la noia.
- Endavant Txes, t'escoltem. - Dic disposat a escoltar les seues paraules amb molta atenció.

Comentaris

  • M'agrada[Ofensiu]
    unicorn_gris | 30-03-2018 | Valoració: 9

    Està bastant bé aquest relat de com una noia vol ingressar en un grup d'assassins. No sé, l'he trobat entretingut i agradable. Segueix així. Una abraçada.