Boig per tu

Un relat de: Joan Ferrer Hernando

Estava deshabitat en el mar de cera, que creixia de plors
amb curiositat per estavellar-se al fons fet de fang estabornit pel desitg d'amor.

Nedava respirant sobre la copia de la meva desesperança incubava amb homicidi enlluernat per més monosilab que la falta de la paraula "Nosaltres".

Esfereidora es suposava la mort, que era escut d'oxidats ulls de tortura morta.Vaig caure a les dents del piano extintor de desil·lusions, tocà per l'anantomia de la muntanya , pel meu esquelet escridassat, un cor anomenat Àfrica.

Ja soc a terra, aferrat als seus llavis electrificats amb terrabastall besat, m'ha ofert una ment, un esser gegantí com es el foc que sentim dins un cartell roig de satisfacció.

Besant-nos en l'actualitat, dilatant l'incendi de gemecs que s'engendren al voltan de fer l'amor violentament marcats.

Estimem-nos mentre llisquen els suors que per fi fan el perfum dels nostres petons i destilen anhels prehistòrics.

Comentaris

  • Em pregunte...[Ofensiu]
    vio18 | 10-11-2005

    Com de boig pot estar ara, no tens ningú al teu cor, potser aquesta Fafa -Violeta, tot canviarà o no?Com serà?Espere QUE CONTINUES MANIFESTANTEL TEU AMOR

  • Com de boig?[Ofensiu]
    vio18 | 10-11-2005 | Valoració: 10

    Si que estimaves a l'Àfrica aquesta?Ja he llegit el text "L'amor no és un joc", colpidor, semrpe hi han dues possibles versions, seria bó que fereu les paus no?Ànim

  • Felicitats!![Ofensiu]
    ester gabarró giménez | 06-08-2004 | Valoració: 10

    Felicitats!!

    Es la 1a vegada que entro en aquesta pàgina i de seguida he llegit el teu poema, i he vist que encara queda gent enamorada, i que sap que son els sentiments; només et volia Felicitar per la teva escriptura; Un petò segueix així i arribaràs lluny ( Quan desitges una cos amb totes les forçes tot l'univers conspira pq es faci realitat ) ( L'alquimista Paulo Coelho)

  • EH, PERDONA'M!!![Ofensiu]
    Marc Freixas | 28-05-2004

    Eh, ho sento moltíssim; ets un autor i t'havia confós en una autora, perquè era el primer dels poemes que llegia de tu.Em sap greu.
    ETS UN AUTOR DE QUALITAT ALTÍSSIMA
    Però de totes maneres FELICITATS!!!!

  • una autora de qualitat[Ofensiu]
    Marc Freixas | 27-05-2004 | Valoració: 9

    m'ha agradat el teu relat ple de paraules poètiques; formes part dels autors de qualitat!!

Valoració mitja: 9.67