Biografia

Un relat de: Jordi de Gènia




Era nàufrag i em vas salvar
Em vas salvar, quan m'ofegava
M'ofegava en un mon estrany i vas hissar-me
Vas hissar-me amb un fil d'amor i vas prendrem
Vas prendrem amb un ham de passió i vaig romandre
Vaig romandre -l'alè del cor suspès- i vaig viure
Vaig viure ple a vessar de tu i vas esquinçar-te
Vas esquinçar-te i es tallà l'ham
Es tallà l'ham i soc nàufrag

Comentaris

  • Trajecte circular[Ofensiu]
    Unaquimera | 22-04-2010 | Valoració: 9

    Aquestes nou ratlles reflecteixen ben bé el teu interior, amic Jordi!

    Amb un punt de vista molt poètic i bones metàfores, has portat endavant un trajecte que resulta ser circular, cíclic, com ho és tantes vegades la vida mateixa, on tot sovint som Nàufrags i sortegem els hams que el destí posa al nostre pas, mentre busquem recer i port.

    La lírica amara els teus versos, breus però plens a vessar de sentiments ferms: ben fet, ja ho crec!

    Per a què no et falti la meva en una dada tan assenyalada per als que estimem les paraules escrites, t'envio una abraçada molt digna d'una Diada Literària,
    Unaquimera

  • Curiosa biografia en que comences[Ofensiu]
    Romy Ros | 09-10-2009 | Valoració: 10

    com a nàufrag i acabes com a nàufrag després d'un procés de salvació a traves de l'amor. Interessant visió, i poema preciós. Pot ser com deia algú anomenat S. Smiles..."la vida de parella ha de ser com el govern d'un estat: un seguit d'esdeveniments."

  • Curta, potser, tanmateix intensa[Ofensiu]
    Shaudin Melgar-Foraster | 12-08-2009 | Valoració: 9

    No coneixia la teva faceta de poeta. Veig que tens sorpreses amagades.
    El teu poema -o biografia, com vulguis- em recorda a quan Ulisses, nàufrag en un món estrany, es rescatat per Calipso, fins a esdevenir altre cop nàufrag. El teu poema-biografia és molt bell, intens i curull de sentiment. En una metàfora de nou versos ets capaç d'aconseguir que la lectora copsi, tot d'una, els moments més essencials de la teva vida. Una vida que continua. Espero que el nàufrag arribi aviat a terra o a un vaixell.
    Una abraçada,
    Shaudin

  • Sentiments a flor de pell![Ofensiu]
    Concepcio | 25-07-2009 | Valoració: 9

    El nom del poema també n'es part. Si aquesta trista però maravellosa história d'amor es certa, has tingut molta sort. Si, a més, ho consideras la teva biografia, aixó dona la mesura de la profonditat dels sentiments que han omplert la teva vida, fins a esborrar la resta...
    No sabia que feies poesia, m'estàs sorprenent continuament amb els teus cambis d'estil! aixó em fa buscar-te sempre a RC.

  • gypsy | 24-07-2009

    una història potent en la seva brevetat.
    Un amor, una devoció, immensa, sentiments desbocats i una música que amara el poema!

    Un plaer descobrir-te!

    miauuu (jeje)

    :-)

Valoració mitja: 9.25