BEST SELLER

Un relat de: Ros Martí
El futbolista que corre de bon matí entrenant-se m'arrossega en la caiguda després del xoc i s'estavella de morros al sòl calent acabat d'asfaltar; les proves del meu manuscrit s'escampen al voltant nostre tacant-se de negre quitrà encara fumejant. S'ha trencat la cama esquerra, el pobre; jo, només una esgarrapada al colze i els genolls pelats. Miro d'aixecar-lo però pesa massa pel meu cos esquifit. El mòbil d'un vianant despistat m'ajuda, li prenc de les mans i truco a emergències; arriben tres quarts hora més tard, mentre la tíbia de l'astre mexicà treu el cap a través de la pell i la sang es comença a coagular.

A l'hospital, en reconeixer-lo, l'ensurt del personal és ple d'incredulitat "En Chàves, el nou fitxatge"; tot són corredisses, nervis i presses, crits i renecs. Comença la desfilada de directius del club -abans que no pas familiars-, periodistes, les ràdios, els reporters de televisions diverses, programes esportius i de xafarderies...
M'entrevisten; uns, com a afectat, altres com a causa de l'accident, jo, que anava tan tranquil.

No m'ha calgut fer cap curs de coaching, ni d'escriptura creativa ni d'influencer ni tan sols de lideratge. El meu llibre es ven sol...

Comentaris

  • Prou bé | 18-06-2023

    Sort de l'empenta al astre futbolístic!
    Sort de llegir-te!
    Amb total cordialitat

  • Assegurança[Ofensiu]
    Janes XVII | 15-06-2023

    Distret i original. Caldrà que t'amaguis un temps dels "ultra" de l'equip. No t'ho perdonaran mai.

  • La popularitat...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 12-06-2023

    es ven sola. Quina raó tens. Estava en el lloc i en el moment adequat, malgrat l'accident que va succeir, i va saber treure un bon partit de tota la situació.

    Un relat encertat, molt amè de llegir Rosa Martí.

    Salutacions.

    Rosa.

l´Autor

Foto de perfil de Ros Martí

Ros Martí

70 Relats

164 Comentaris

19912 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Travesso de tornada el pont de les estrelles.

Tots els meus relats, poemes i cabòries a celesti1462.blogspot.com.es

També el meu e-book RELATS FUGISSERS, disponible a Amazon per a qualsevol dispositiu. Va, que costa menys que un esmorzar...