Aquell "terrible" estiu

Un relat de: Ina Gemstone
La Flora va anar uns dies amb les amigues de vacances a prop de mar.
Li encantava fer surf, cada estiu el practicava.
La seva ex parella li havia ensenyat.
Aquell any hi anava amb les amigues a l'apartament que tenia arran de platja i a surfejar juntes.
Una d'elles per mala sort va caure en una onada molt gran i per anar a buscar la tabla de surf va morir en l'intent?
Elles no la van poder ajudar. No la veien enlloc.
Però l'ex corria per allà i li va fer el boca boca a temps.
La va auxiliar, tot trucant l'ambulància i tot va ser un ensurt.
Poc a poc la protagonista i ell van fer les paus i per aquell gran suport que els hi havia donat, va donar-se compte que no era un noi qualsevol ni un cabró.
Tothom té els seus dies i es van donar una oportunitat.
L'amiga que quasi perden no va tornar a provar fer surf, li havia agafat por. Quan elles surfejàven ella es quedava a la terrassa del bar i a vegades alguna d'elles l'acompanyava.
Van passar uns bons dies finalment.
La Flora era feliç de nou amb parella, ell havia canviat molt, i ella també.
Era començar de zero. Portàven 6 mesos de ruptura, però ara ja s'havien tret l'envoltura, ara eren francs l'un amb l'altra.

Comentaris

  • Donar- se....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 12-08-2023

    una segona oportunitat, i valorar altres coses que potser abans els hi havien passat desapercebudes. En les circumstàncies adverses, és on podem valorar a les persones tal com som en realitat.

    Bona història Ina.

    Rosa

l´Autor

Foto de perfil de Ina Gemstone

Ina Gemstone

17 Relats

53 Comentaris

2826 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Sóc una somia-truites ja que vull arribar a ser escriptora professional.
Si més no, ara ho faig per hobbie.
Mai se sap!
He cursat fins a batxiller.
Tinc molt de suport, i molt a dir!!!

Amb moltes ganes d'entrar de nou a aquesta comunitat relataire!.

Salut per tots!

Ina Gemstone.