Aprendre a valorar

Un relat de: Marteta
Equivocar-se, una de les coses que les persones solem fer.
Rectificar, verb que quasi tothom en coneix el significat, i menys de la meitat saben de veritat el que és verdaderament.
Caure, cosa que sol passar a les persones febles, però tal vegades aquestes siguin les més fortes.
Aixecar-se, només els fa falta a les persones dèbils,a les que abans s'han equivocat, han caigut, i pel seu propiu mèrit o amb un poc d'ajuda han rectificat, i s'han aixecat.
I és que així és la vida. Perquè caure és bò, perquè almenys a mi em passa, cada vegada que em decepciono a mi mateixa m'ajuda a que no es torni a repetir, i cada vegada que m'aixeco ho faig més ràpid, i amb menys dificultats.
Hem de comviure amb aquests reptes, no són els nostres enemics, ells són com a germans, formen part de la teva vida, en els bons moments i en els dolents, però sempre estàn amb tu. I de ells sempre pots aprendre, mai acaben els valors en aquesta vida, són infinits, fins al punt de dir que nosaltres som els fabricants d'aquests aprenentatges.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

166057 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.