ANIT PASSADA...

Un relat de: Fidel Gangonells i Borràs
Nits d'amor / i 3

ANIT PASSADA...

Si vaig ésser capaç d'aportar-te una engruna de tendresa, de desig, de passió, de plaer..., quelcom de bo, per petit que sigui, ja estic content. Ho estic per tu, per haver-te pogut acompanyar mínimament a sentir-te millor, ni que fos tan sols un instant, la brevetat d'un moment; i ho estic, també, per mi, perquè –no sé si ho saps ni sé si t'ho he dit mai-- el més gran plaer per a mi no és pas el plaer meu: el més gran plaer per a mi és viure el plaer teu!

Fidel Gangonells i Borràs

Comentaris

  • PER UNA VEGADA 2[Ofensiu]

    Atlantis i Rosa:

    Fixeu-vos que dic "viure el plaer teu" --com a sinònim de compartir--, i NO pas "veure el plaer teu".

    Salutacions de bell nou.

    Fidel Gangonells

  • PER UNA VEGADA[Ofensiu]

    Per una vegada responc directament els comentaris ja que heu coincidit en el missatge, Rosa i Atlantis.

    Totalment d'acord amb vosaltres. Però jo entenc que "viure el plaer teu" és, efectivament, compartir. Sí més no, això és el que he volgut expressar. Simplement, aquesta fòrmula em va semblar més lírica.

    Com sempre, moltes gràcies per comentar els meus textos.

    Salutacions,

    Fidel Gangonells

  • Aclariment[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 11-05-2023

    Estic molt d'acord amb l'Atlantis, tot i que jo he deduït que qui dona tant és perquè també rep.

  • bonics moments d'amor[Ofensiu]
    Atlantis | 11-05-2023

    Resumeixo en un comentari els tres últims escrits on expliques la sensació de després de fer l'amor. No cal dir res, com el magnífic final de "Aquell dijous"
    Em vaig aixecar, et vaig donar la mà per ajudar-te
    i vam entrar a casa.
    Ens vam asseure a taula i vam esmorzar en silenci.


    perquè a vegades els poemes diuen més amb els silencis que amb les paraules.

    No estic tant d'acord amb el final de ANIT PASSADA, malgrat pugui semblar generós, penso que el millor plaer no és el de l'altre, sinó el de poder compartir-lo junts.

  • Un amor...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 11-05-2023

    autèntic, és feliç donant felicitat, a la persona que estima. Un relat ple de tendresa que no deixa indiferent. L'amor pot aconseguir-ho gairebé tot.

    Bonic relat Fidel.

    Salutacions.

    Rosa.