"Amor"

Un relat de: Soleia
-Amor, amor, amor!
Una altra vegada m'està cridant, amb aquest to imperatiu que no m'agrada gens...
Utilitza la paraula "amor", tan bonica, amb d'aquella manera que sap que no m'agrada gens... però no hi ha manera que ho deixi de fer!
Mira que li dic: -quan em vulguis dir alguna cosa, vine on sóc i no m'ho diguis a crits des d'on ets tu, i menys dient-me "amor".
-Digues-me Amor quan som al llit acaronant-me amb mans juganeres, i deixant amb la meva pell les humitats tèbies que saps que em posen a cent...
-Si us plau, digues-me Amor després d'acabar tots dos ben satisfets...
Tan de bo ens duri sempre aquesta "comunió" al llit, que no tothom ho pot dir!
Mira que li dic... però per Déu, no hi ha manera!

Comentaris

  • L'accent Idò[Ofensiu]
    Soleia | 14-08-2021

    Perdó m'he deixat l'accent Idò.

  • A Ido[Ofensiu]
    Soleia | 14-08-2021

    A aquest relat he volgut fer una apreciació subjectiva sobre la utilització de la paraula Amor.
    Gràcies pel teu punt de vista, no obstant.
    Abraçades.

  • Bona vesprada Soleia: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-08-2021

    Gràcies Soleia, per la teua visita i el teu amable comentari al meu poema "Què em resta per a voler-te"...
    Feliç dissabte...
    Saluts

  • Diàleg pur de l'amor [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 13-08-2021 | Valoració: 10

    Un relat d'eròtica molt fina, on vius l'amor amb passió i amb una gran emoció que perdura per sempre. M'ha agradat el to essencial cridant el teu amor que et fa sentir-te alegre per fer l'amor.
    Et tinc com a faborita. M'agrada llegir-te.
    Saluts i una abraçada.

  • Comunió[Ofensiu]
    kefas | 13-08-2021

    Sou l'hòstia i modernets perquè tan un preneu amb la ma com amb la llegua

  • Errada[Ofensiu]
    Soleia | 13-08-2021

    Perdó per l'errada a la tercera línia del relat, hi ha un "amb" infiltrat, després de la correcció.
    Gràcies per la vostra comprensió!

    Bon estiu inspirador!

    Soleia

l´Autor

Foto de perfil de Soleia

Soleia

42 Relats

137 Comentaris

11006 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
M'agrada escriure, des de petita, però la vergonya i els pocs estímuls van fer que m'ho guardés tot per a mi.
Com ja soc gran i he perdut prou la vergonya, he decidit mostrar el que escric perquè penso que poder algú es pot sentir identificat en les meves paraules, i poder també, puc provocar alguna emoció positiva, com també les sento jo quan llegeixo alguna poesia d'altres.
El meu correu electrònic és yolandacolao@gmail.com