AMOR PER A DOS

Un relat de: Jordi Abellán Deu
Què puc fer jo si estimo a dos?
Tot el que he viscut em diu que no,
no és admissible i he perdut la raó.

Més em sento tan a prop si em parla...
Tant em batega el cor si s’apropa...
Tant abaixo la mirada si em mira...

Més estimo també al meu amor
Amb qui tants anys he compartit
i amb qui hem engendrat els fills.

Amb qui em sento com a casa,
de gust amb aquesta serenor
i per qui tant d’amor professo.

Com és possible? No ho sé.
Només sé que no vull parar
i que a cap no en renunciaré.

Tal vegada la raó hagi perdut
tant em fa! Digueu el que vulgueu.
Jo sé que el cor no m’enganya

Malgrat el que dictin els costums
d’aquesta societat insensata,
per a dos serà tot el meu amor.

Comentaris

  • Dilema amorós[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 01-06-2016 | Valoració: 10

    Això que ens relata el teu personatge és un sentiment que és més comú del que sembla. L'amor no té lleis, ni normes, ni prejudicis. No escull qui vol ni qui li convé.
    Senzillament es deixa portar per aquella percepció que li ha arribat al cor i de la que no pot desfer-se. No es pot obligar a estimar com tampoc es pot obligar a no estimar. S'estima i prou.

    Ens ho has explicat molt bé: "què puc fer jo?". I tot i que sembla que aquest sentiment és inadmissible, és evident que no es pot renunciar a un amor que fa bategar el cor d'aquesta manera.

    Bona sort!

  • Preciós poema.[Ofensiu]
    unicorn_gris | 29-05-2016 | Valoració: 10

    Si l'he entès bé, es tracta d'un home que estima la seva muller i alhora una altra dona, i que sent una atracció per als dos, i que està dividit entre una i altra.

    Es sent a gust siguent espós de la primera, però una part del seu amor és per a l'altra dona (potser, una amiga d'oficina).

    Un poema molt afectuós i que val la pena de llegir.

    Ens veiem, Jordi.

  • Aleix de Ferrater | 28-05-2016 | Valoració: 10

    Jordi, tens un cor tan gran que un sol amor hi té massa espai. I en queben dos i, segur que tres. Sinceritat emocional, una de les característiques més rellevants de la teva poesía. Una forta abraçada i a bategar!

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Jordi Abellán Deu

Jordi Abellán Deu

149 Relats

250 Comentaris

102603 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
M'agradaria dir que sempre m'ha agradat escriure. Però no puc.

Vaig començar a escriure petits pensaments en forma de pretesos poemes, i dic això de pretesos perquè no em considero poeta, quan ja tenia algun que altre anyet.

El que si vull que sapigueu, és que escriure m'ha ajudat molt a intentar, que no aconseguir, posar d'acord el garbuix de dalt del sostre, si preferiu la part pensant, amb la part que batega, "boom, boom, boom.", que diu el Peter Gabriel en la seva meravellosa cançó Solsbury Hill.

En fi... Que potser abans de morir alguna cosa hauré après i de moment estic content amb intentar-ho.

Una abraçada relataires.

Jordi


P.D.

Algun cop he pensat en comentar algun dels relats que llegeixo d'una forma més personal al relataire. Potser algú de vosaltres pot haber-ho pensat al llegir alguna cosa que jo hagi escrit.

Només per si voleu us deixo una adreça de correu electrònic pel que vulgueu comentar, dir, criticar, o el que sigui que us vingui de gust.

jordiabellan@gmail.com