Al sol.

Un relat de: Armando Vericat
Estirat a la platja, me n'adono que no sóc feliç. Maleïdes vacances! Hi ha massa temps per pensar.

Comentaris

  • Veritat...[Ofensiu]
    Marteta | 02-08-2012 | Valoració: 10

    a qui no li ha passat el que dius? o almenys parescut, per tant de temps lliure l´únic que ens passa per la ment és pensar en els que ens passa... i és llavors quan ens adonam d'aquelles coses que portavem amagades dins nostre com a grans secrets que mai ens havíem adonat que existien.


    Una besada
    Marta

  • Diagnosi[Ofensiu]
    rautortor | 01-08-2012


    Molt bona diagnosi de la societat actual. La manca de felicitat va lligada a molts factors i no tots resulten precisament vitals perquè interfereixin en la nostra felicitat de forma tan transcendent.

    En un relat tan breu hi aboques tres idees fonamentals. La primera, sobre el paper, es podria dir que és una contradicció, una paradoxa, si més no. La platja, la tranquil•litat, el descans, la relaxació... però sorgeix la maleïda percepció, no sóc feliç. Difícil de creure per la majoria de mortals.

    La segona és una afirmació contundent. Les vacances tenen algun component perillós. Amaguen una mena de monstre que destaca per la seva sinceritat. Ho diu tot a la cara, quan menys ho esperes.

    I la tercera, la pitjor, el virus que desencadena la tragèdia. Pensar resulta dolent. Qui ho havia de dir! Segons diuen les enquestes, la major part dels divorcis es generen durant les vacances. Tenir temps per pensar o pel que sigui en tindrà la culpa?

    Si mal no recordo, amb aquest text vas participar en un Nanorepte i crec que jo et vaig votar.

    Un diagnòstic molt encertat.

    Raül

  • No és biogràfic, eh![Ofensiu]
    Armando Vericat | 01-08-2012

    No cregueu que jo estic en contra de les vacances. Ja me'n agradaria fer tot l'any! Passa que he punxat a la categoria biogràfica per error o sense adonar-me'n. Perdoneu la confusió.

  • la culpa és també teva...[Ofensiu]
    joandemataro | 01-08-2012 | Valoració: 10

    armando per escriure reflexions com aquesta que ara ens obliguen a tots a pensar !

    és broma, :-)

    tens raó armando, pensar té els seus riscos a vegades però en definitiva és el que tenim dins, hem de saber escoltar-nos també...

    salutacions des d'una platja de tarragona

    joan

  • Pensaments a la platja[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 01-08-2012 | Valoració: 7

    I si penses amb les ones de la mar salada... acaronen el teu cos.... i el sol que també fa el que pot...encara que no vulguis.... Opino que les vacances és temps per no pensar... És temps de llibertat interna i externa. Visca les vacances.

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Armando Vericat

Armando Vericat

16 Relats

27 Comentaris

12192 Lectures

Valoració de l'autor: 9.40

Biografia:
Hola! Sóc Armando Vericat (Traiguera 1970) i m'agrada, entre d'altres coses, escriure. Tinc dos novel·les publicades: "La Vall del Miracle" (2010. Ed. Cossetània), amb la qual vaig guanyar el XXVII Premi de narrativa "Ribera d'Ebre" i "La maledicció del Groc" (2013. Ed. Cossetània). Espero que gaudiu dels meus relats i us agrairia que els comentesseu, tant si és per a bé com per a mal.
Salut i lletres!