UNS QUANTS MICRO-RELATS.

Un relat de: Armando Vericat
Fregant-se els ulls.

Estic somiant?! La visió de vuitanta-sis anys de sogra en llenceria atrevida no podia ser real. Però sí..., ho era.

Meravellós és somiar.

- Si em tocava la loteria... faria la volta al món.
- Hi jugues?
- No.
- Llavors?!
- Somiar, amic, és millor que viure-ho.

Els amics estan per a tot

- Et queda algun somni per complir?
- Sí, Antoni, passar la nit amb un transvestit...
- Si vols..., em poso la perruca.

Qui té fam... somia "bollos"
- Vols esmorzar?
- Noooo... (mig endormiscat). Deixa-ho, m'acabo de ventilar una plata de llagostins de Vinaròs!
- Arreplego les crostes? (rient).


Fent-se el boig.

L'avi dius?! No és que tingue poca memòria, no. Passa que només se'n recorda d'allò que li interessa.

Un vespre melangiós...

Inundat per una glopada de records; de pa en vi i sucre, de genolls pelats; mirades límpides i cors encabritats....

El dia onze de setembre?!

- Prefereixo el deu, el dia que cobro el paro! Millor l'ingrés monetari que ofrenes florals i discursos postissos.
- I tant!!!

Es recompensarà generosament.

Se m'ha perdut la sogra. Portava un sac. Per la sogra no donaré res, donaré pel sac.

Aprofitar la crisi.

No tenia feina, però tenia temps. Vaig tornar a escriure . Ara tinc una novel·la publicada i molts projectes literaris embastats.


Dubte.

Enamorada està la moreneta... Sí, del Negre de Banyoles. Què sortirà d'aquesta ajuntamenta? Potser un caganer de pell de xocolata?

Comentaris

  • Enginyosos i divertits, com sempre![Ofensiu]
    Mena Guiga | 27-09-2012

    No deixeis de microrelatejar ( o nanoreptar).

    Mena

l´Autor

Foto de perfil de Armando Vericat

Armando Vericat

16 Relats

27 Comentaris

12167 Lectures

Valoració de l'autor: 9.40

Biografia:
Hola! Sóc Armando Vericat (Traiguera 1970) i m'agrada, entre d'altres coses, escriure. Tinc dos novel·les publicades: "La Vall del Miracle" (2010. Ed. Cossetània), amb la qual vaig guanyar el XXVII Premi de narrativa "Ribera d'Ebre" i "La maledicció del Groc" (2013. Ed. Cossetània). Espero que gaudiu dels meus relats i us agrairia que els comentesseu, tant si és per a bé com per a mal.
Salut i lletres!