Això

Un relat de: Marteta
Aquella sensació feia temps que no la sentia dins meu... Em va agradar, em va encantar. Va ser com si tornar al passat ja no em fés mal. Els seus llavis eren suaus i càlids, no significaria res per cap dels dos, i ho sé, ho sent.
No eren més que uns actes per satisfer un buit que habitava dins nosaltres, que quedava omplert de ganes i desitg de fer-me seva. Només per una nit, només en aquesta màgica nit d'agost. Vall la llum de les estrelles i de la atenta mirada de la lluna.

No t'estimo, et desitgo.
No vull res més que una amistat amb tu... esper que no es perdi després d'això.
No vull malsentesos, simplement callem, i després ja veurem el que es farà.

Vull aquesta nit, et vull a tu. Demà no ho sé... en principi només tenc calculat que em despertaré.

Comentaris

  • Diuen...[Ofensiu]
    AVERROIS | 08-09-2011 | Valoració: 10

    ...que no hi pot haver una gran amistat entre home i dona sense que entremig no s'hi amagi el sexe. També podriem dir el mateix al revés. Si hi ha sexe entre un home i una dona és que hi ha alguna cosa més, potser no és l'amor platònic. Però què és l'amor, sinó una atracció que a vegades no sabem ben bé perquè ens atrapa?
    Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165934 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.