Adolescents

Un relat de: diesi

Els adolescents som aquelles persones que no som ni adults ni nens. Els adolescents sovint tenim canvis bruscos d'opinió. Els adolescents tenim les hormones una mica revolucionades. Els adolescents mai estem contents. Els adolescents no sabem el que volem. Els adolescents tenim molts problemes, encara que tothom digui que no són importants. Als adolescents ens afecten molt els problemes. Ningú entén als adolescents. Els adolescents vivim a la nostra bola. Els adolescents no estem pel que hem d'estar. Els adolescents no treballem. Els adolescents només pensem en divertir-nos. Els adolescents som màquines que hem d'estar per tot alhora: estudis, pares, amics, estudis... Els adolescents no pensem, només actuem. Els adolescents no col·laborem mai a casa. Els adolescents sempre volem tenir la raó. Els adolescents tenim sempre la raó. Els adolescents som nens grans. Els adolescents som adults petits. Els adolescents som únics. Els adolescents som com la resta d'adolescents que hi ha escampats pel món. Els adolescents no podem queixar-nos. Els adolescents sempre ens queixem. Els adolescents som el futur de la humanitat. Els adolescents som un perill per la humanitat. Els adolescents som adolescents i no ho podem canviar, però ningú és perfecte.

Comentaris

  • sols una cita[Ofensiu]
    leo_bennacker | 23-09-2007 | Valoració: 4

    Cito el Dumbledore: "los jóvenes no podéis saber como piensan ni cómo sienten los ancianos, pero los ancianos cometemos un error si olvidamos qué significa ser joven".

  • molt bo[Ofensiu]
    Fada vermella | 26-10-2006

    Als adolescents.. ens agrada llegir-te.

  • holaaaaaaa[Ofensiu]
    sucdetaronja | 25-10-2006 | Valoració: 9

    m'ha agradat moltissim, tens tota la raó. sense nosaltres el món no es mou, però tampoc ens deixer moure'l... els tornem bojos però.. q farien sense nolatres??
    un bes!! segueix aixi q ets una artista

  • Perque entre els que hi ha...[Ofensiu]
    Ledesma Luna | 14-10-2006

    Crec que ets especial...
    Hola, em dic Anna, he llegit alguns dels teus relats i crec que prometen, jo també sóc adolescent (faig 2n dESO), jo toco la guitarra!;a l'escola que estudio música de tant en tant ens fan anar a cantar al teatre grec.. alomillor fins i tot em coincidit algún cop! Però quan allò es plena de gent...! M'ha agradat el teu relat, el cap i a la fi és la veritat, som únics!, he llegit també els teus últims relats i m'ha semblat que t'envaïa la tristor... sens dubte relats en català és el millor lloc on et poden pujar els ànims! T'ho asseguro, si et fixes, els meus relats també són en part amargs (i aixó que en tinc ben pocs!) i et dic com al principi que ets una adolescent especial perque, on hi ha una noia de catorze anys, pianista, que canti, que escrigui tan bé i que coneixi i participi en una web de tant prestigi!
    1Ptó!

  • Un relat adolescent[Ofensiu]
    Ligeia | 06-10-2006

    ple de contradiccions, de preguntes, d'angoixes. L'essència de l'adolescència t'ha quedat ben plasmada en aquestes línies.

    Encantada de llegir-te!

  • Els...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 06-10-2006 | Valoració: 10

    adolescents sou un pou entre dos mons. T'ho dic jo, una adulta eternament adolescent. Molt bo el relat, m'ha agradat llegir-te. Ho faré més sovint. Petons. ESPIRAL.

  • Els...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 06-10-2006 | Valoració: 10

    adolescents sou un pou entre dos mons. T'ho dic jo, una adulta eternament adolescent. Molt bo el relat, m'ha agradat llegir-te. Ho faré més sovint. Petons. ESPIRAL.

  • wts1.[Ofensiu]
    diesi | 05-10-2006

    w

  • ADOLESCENTS[Ofensiu]
    diesi | 05-10-2006

    q2ñ-

  • diesi | 05-10-2006

    a

  • Tens raó[Ofensiu]
    UryCambrilS | 04-10-2006 | Valoració: 9

    Crec que tens molta raó, reflexa la vida real d'un adolescent, però que he de dir jo que en sóc un..
    Jo també faig 3r d'ESO i sé com es viu això: els més petits no se n'enteren i els més grans no et comprenen. Total que només t'entens amb els teus amics.
    M'ha captivat :-)

Valoració mitja: 8.4