Adéu a...

Un relat de: Tona

Per tu tot és un somni,
per mi tan sols estic dormint.

Quan per tu ha estat perfecte,
per mi només ha estat bé.

Si tu ho veus verd,
jo sempre ho veuré blau
i si penses que no és veritat,
jo afirmaré qualsevol mentida.

Som tan diferents i
tot i això portem tan de temps junts...
S'ha acabat.

Això és un adéu a les discussions imbècils,
als impulsos sense motiu.

És un adéu a les llàgrimes sense raó,
als plors sense causa .

Un adéu als gelos crònics.

Adéu a promeses trencades,
a juraments sense complir.

Sobretot un adéu a la mentida
en la que hem estat vivint,
o he estat vivint.

Un adéu també, a la teva cara,
als teus ulls...als teus petons.

Un adéu a molts dels records
que mai oblidaré.

Aquest és l'últim adéu que mai et diré.

No em guardis rancor
per acomiadar-me així,
jo no he volgut fer-te mal en cap moment,
però no puc estar dormint sense somiar.

Sigues feliç

Comentaris

  • hola tona,[Ofensiu]
    Tiamat | 14-02-2005

    fa força temps, em vas deixar un comentari en un poema on em deies que curiosament, coneixies una persona que també es deia Pol i també tenia un gat que es deia Gris.
    Com segurament ja saps a aquestes alçades, parlàvem de la mateixa persona, i intueixo que aquest poema també va per aquesta persona.

    Però no t'escric per jutjar-te de res, tranquil·la, només sé una versió de tu, per dir-ho d'alguna manera, i amb això no en faig prou per jutjar ningú, a més que no sóc qui per fer-ho i no veig perquè ho hauria de fer.

    Només que a mi em va passar una cosa semblant, vaig estar amb un noi durant força temps, però en el fons me n'agradava un altre, i encara que sabia que aquest primer noi m'estimava, estava boig per mi, i m'hauria donat la vida, i que amb l'altre noi la cosa no podia anar bé, vaig deixar a la persona amb qui estava, perquè no volia enganyar-lo ni fer-li creure el que no era.

    No em puc posar de la teva banda, entent-me, però això no treu que no et pugui entendre.

    Tens una manera força planera d'escriure, romàntica, somiadora, però també amb un punt de realisme, que no fa cap mal a ningú.. potser no és l'estil que més m'agrada personalment, però bé, ningú pot negar que expresses el que sents, i que se t'enten.

    En fi, res més, cuida't molt, i sort a la vida!

    Tiamat

  • L'adéu final...[Ofensiu]
    AnNna | 12-11-2004 | Valoració: 9

    "No puc estar dormint sense somiar"- Aquesta frase m'ha entrat endins, endins. Bonica, encisadora.
    Aquests adéus fan tant de mal... Però bé, la vida ha de continuar, i si no s'és feliç, alguna cosa s'ha de canviar....
    M'ha agradat molt el poema, noia. Segueix escrivint!
    a veure si llegeixes alguna cosa meva... jejeje!!!
    petons.
    aNNNa.

l´Autor

Foto de perfil de Tona

Tona

48 Relats

92 Comentaris

65097 Lectures

Valoració de l'autor: 9.28

Biografia:
Tan és com em dic en realitat: Tona ja m'agrada i molta gent em coneix amb aquest, diga-li nom, diga-li abreviatura, diga-li sobre nom.
Un 13 de Gener de fa 20 anys, vaig veure per primer cop la neu desde la finestra de l'hospital d'Igualada, en braços de la meva mare.

Ara visc submergida en aquesta societat com una adolescent més, sempre però, intentant portar la contrària i lluitar per allò que realment val la pena: una llengüa, una cultura... un país.

La meva addicció a escriure no sé pas d'on prové.
Desde els 6 anys que guanyava premis literaris a l'escola, fins ara, amb 18, que els meus relats estan penjats a la xarxa, les lletres m'han tornat boja.
Cada paraula és mol més que una taca sobre un full. No puc descriure-ho. Crec que tot el que una paraula, o una estrofa pot arribar a tansmetre, és la única cosa que no es pot explicar amb paraules.
Bé, ja començo a emparanoiar-me.

Tots els meus escrits estan inspirats en la realitat, tot i que no son tots autobiografics. L'amor, sobretot, ocupa un gran espai en la meva vida.
Van dedicats a persones diferents, a situacions diferents, a enamorats diferents....

Espero que us agradin!
un petó
Tonaaaa!


miyazawa_forever@hotmail.com