Absència

Un relat de: Gorwilya

Recordo els teus ulls,
la teva mirada,
el teu somriure,
tan llunyans…

Vaig marxar,
i ni un dolç adéu,
ni una trista mirada,
només silenci…

Cada dia pensant en tu,
recordant bells records,
tots passats al teu costat,
a punt de ser oblidats…

Anhelo tornar,
perdrem en la teva mirada,
reviure el passat,
veure't de nou.

El passat potser no tornarà,
qui sap si m'esperés,
però només desitjo un bes,
un bes dels teus bonics llavis.

Comentaris

  • eiiiiiii[Ofensiu]
    Perestroika | 05-02-2006

    Avui t'he dedicat una estoneta i t'he estat llegint!

    I saps? M'ha agradat molt fer-ho! Et seguiré d'aprop!

    Per cert, m'ho vaig passar molt bé amb tu l'altra nit,eh!

    Benvinguda al món....ejem!

    Un petonàs guapíssima!!!!!!

  • Que acumulis bells [Ofensiu]
    Màndalf | 22-11-2005

    records en la teva vida i que cada un d'ells et vagi aportant noves i apassionants experiències.

    Mooooltes felicitats pel teu aniversari!!

  • Feliç aniversari![Ofensiu]
    ROSASP | 22-11-2005

    Aquesta absència és un clam d'enyorança que batega en un racó perdut del cor, allí on hi viuen els records que un dia estaven plens de llum i són tan difícils d'oblidar.
    Un poema amarat de nostàlgia!

    Moltes felicitats i una abraçada!

  • AnNna | 13-11-2005 | Valoració: 9

    gairebé ploro.... tinc molt recent una història semblant a aquesta... merda de tius!!!!!

  • Uo! Bones![Ofensiu]
    kispar fidu | 27-10-2005

    L'absència que no deixa veure aquells ulls que provoquen tantes sensacions...

    Doncs a mi m'agrada el títol! jejeje
    Un bonic poema on s'hi veu reflectit el "dolor" de la separació, de l'amor, del no veure la persona que tant t'estimes.
    Com bé diu una canço de Iguana Tango (no fa gaire que elshe descobert...): " tu ausencia me devora entero el corazón y yo no tengo remedio más que amarte ". ( fa plorar... sobretot si escoltes la cançó! jejeje)

    Bé, de fet jo t'escrivia per respondre't a la teva P.D del comentari (tot i que he aprofitat per comentar-te ja que no m'garada deixar un missatge sense parlar sobre el text on es deixa...! manies...). Doncs em sap greu, però és que diria que la Lídia no té correu! Almenys jo no el tinc pas, i crec recordar que em va dir que no en tenia o que mai se'l mirava (que ve a ser elmateix...). Ara a la uni si que ens n'han fet un... mmm, espera que miro a veure si trobo quin és, doncs si, el de la upc si que el tinc, millor te'l passo per yahoo, ok? que al no ser el meu passo de "mals rotllos". Ara hi vaig!

    Apa! que vagi bé! Gemm@

  • teL torNo a coMentaR. .[Ofensiu]
    NoKia | 20-10-2005

    Gorwilya!! tel torno a comentar vida!!:P esq marada mol... u.U xD! ains el fet d recordar l passat nos bo nonono... po wnu... d vegades som incapasos d oblidar (si, massa b q u se! xD) ainsss... po wnu, es precios tia! mencanta!! :D:D wnu al llegirlo ma recordat na frase q ma van dir fa n tems... "Vale más sembrar una cosecha nueva que llorar por la que se perdió." dons axo... xD
    nga preciosa mols muaks!!!! ia nus vuremos... xD
    NoKia

  • Mmm, ...[Ofensiu]
    OhCapità | 05-10-2005

    Gorwilya! Un títol suggerent come els que no hi ha. Absència, mmm, un mot amb suau fragància, ...

    Un poema amb una dolçor, mmm, com els teus ulls, ... sí els recordo! De mirada tendre, ... juvenil, ... ai, ai, ai, que me'n vaig per les branques. Un poema amb dolçor, m'agrada. Ai, l'amor, el desig, ... els records. Saps que aquests ja no te'ls treurà ningú, sempre els tindràs per fruir-los i més si et deixes emportar per la cadència dels teus versos.

    Ah, ara recordo que em vau dir en un comentari:

    P.D. Potser un dia penjo una poesia que em va inspirar el teu nick... però diquem que no m'agrada massa com hem va quedar... :P


    M'agradaria veure aquesta poesia, mmm, i si vols us ajudo a polir-la si no n'esteu massa satisfeta, mmm, què us sembla. Em podeu trobar als mails ohcapità@gmail.com, o bé a ohcapitameucapita@hotmail.com


    Un bes suau i dolç

    OhCapità

  • Els records...[Ofensiu]
    bdjer | 28-09-2005 | Valoració: 10

    ... a vegades són bonics per reviure aquells moments que ens van fer feliços, però també desperten nostàlgia i tristesa... Plasmes molt bé els sentiments en aquests versos. Realment commovedor. Feia temps que no llegia res teu i me'n penedeixo perquè segueixo pensant que escrius genial ;)
    Petons!!

    Bdjer

  • Jo, i jo mateixa..xD[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 15-09-2005 | Valoració: 10

    Noia! on esta la novetat? eh eh eh!! vull veure'n més, que estic nervi ja per llegir-ne el proxim, entro aqui sempre que puc, i fa un tempet que no veig res nou, doncs mira.. malament!!! :P
    Moltissims muacks wapa!*

  • no al recargolament[Ofensiu]
    Melcior | 09-09-2005

    Claretat
    brevetat
    mar planera
    interessant!.
    Endavant!.
    Melcior.

  • La fredor del silenci[Ofensiu]
    somriure | 02-09-2005 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt com has plasmat la buidor que suposa el que la persona que estimem ja no hi sigui i sobre tot aquest silenci que sentin tant aprop en aquest moment per molt que estiguem envoltats per molta gent.Un peto.

  • Com sempre dic...[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 01-09-2005 | Valoració: 10

    I! repeteixo sense cansarme...

    On és el CARPE DIEM?

    Hem de viure el present, mai pensar en el passat en els erros que hem comes ni en tot aixo..!

    Aviam, jo crec que no t'has de capficar en aixo, mira, si el teu destí es trobarte i estar amb aquella persona a la qual tan estimes, tranquila! sera d'aqui 20 minuts, sera d'aqui 2 anys, o d'aqui 30 anys...

    Pero sigui com sigui hi estaras!

    M'ha agradat molt, i agrairte el teu comentari^^!

    Molts petons, ets seguire llegint!!*

  • Vaja![Ofensiu]
    Thalassa | 30-08-2005

    Quina sorpresa! pensava que era un poema meu que també és diu Absència i m'he trobat aquí dins... juas! bé, molt bé no sé que dir, que jo no venia disposada a comentar, però vaja... m'ha agradat bastant, tot i que al principi es repeteix massa la paraula Mirada, però tot i així, es tendre i entenedor.

    Thalassa

    P.S.: segueix escrivint!

  • es...[Ofensiu]
    NoKia | 30-08-2005 | Valoració: 10

    precios!! uala Gorwilya es increible!! m'ha encantat de veritat... 10 xq no ia 11, 12, o infinit!! bff!! es nostalgic, trist... simplement magic... no se be com descriureu.. xD
    inga preciositat un petonaaas ml graaan muaaa (K)
    NoKia

  • Gorwilya! Ja tocava saludar-te![Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 29-08-2005 | Valoració: 10

    No és que no vulgués, però porto un estiu d'aquells més intensos. Normalment em reservo aquestes dates per escriure tot el que no tinc temps d'escriure durant l'any. Ja sé que sóna estrany, però és que si no ho faig així, sempre em faltaria temps!

    Anem pel que importa: Absència. Un poema que gira entorn d'un comiat, amb tot el que això implica i amb tot el que poèticament s'ha dit ja al respecte. El punt de vista, emperò, és un xic diferent. I ho dic perquè deixes clara la "teva" responsabilitat" en aquest adéu. No carregues -no pots carregar, ni ho faries tampoc, pel to que es desprén del poema- les culpes a ningú.

    La paraula "Record" en les seves diferents vessants apareix fins a tres vegades, dues en un mateix vers, i es desprèn del conjunt del poema, en general, i de petites expressions com "reviure", "de nou"...

    El final té un doble gir curiós. Per una banda, apareix d'alguna manera la resignació ("El passat potser no tornarà"), però alhora (i dic alhora perquè gairebé és simultani) hi ha quelcom d'esperança (desitges encara quelcom, d'aquell algú. En concret, un bes).

    Poema de nostàlgia i de desitjos, és tot un paradigme del sofriment per un amor trencat.

    No sé què més es pot dir apart que m'ha agradat, potser sobretot pels girs que dónes a l'última estrofa.

    Vaig a llegir-me alguna coseta més, ara que tinc un xic de temps!

    Gràcies pels teus comentaris (i tingues en compte el començament de la primera entrega del relat, que si és un somni... alguna coseta falla)

    Una abraçada!

    Vicenç

Valoració mitja: 9.89

l´Autor

Foto de perfil de Gorwilya

Gorwilya

38 Relats

191 Comentaris

79501 Lectures

Valoració de l'autor: 9.70

Biografia:
Crec que aquest fragment em descriu:

"Sóc com un llibre obert amb les paraules de les pàgines mig esborrades pel pas del temps... ja pots anar llegint que amb aquestes poques paraules que han quedat intactes no en sortirà cap frase que tingui sentit, només frases sense solta ni volta, amb les que arribaràs a la conclusió que millor llençar el llibre i comprar-ne un de nou. Doncs si, aquest llibre sóc jo, un llibre que quan el treuen del seu medi perd tota la lògica i no s'entén què és el què et volia dir o expressar de bon principi."

Com que tots els autors posen els premis que han guanyat... a mi també m'ha fet gràcia fer-ho... :P
2005:
-Segon premi del XXVIII Certamen literàri del casal de l'Espluga de Francolí. Obra: "Passat ocult"
-Primer premi del V Certamen literàri Campdevànol modelitat de poesia. Obra: "On ets?"
-Accessit del VIII Certamen literàri de la Font morta de Tona. Poesia: "Vida fugisera"
-Accessit del VIII Certamen literàri de la Font de ferro de Tona. Obra: "La història mai explicada"



Per si algun/a relataire vol quelcom:
gorwilya@yahoo.es




R en Cadena

"La dragaroja em va encadenar i jo he passat la cadena a en Vicenç Ambrós i Besa i a la IluiN"

(descobreix què és "R en Cadena")