A mi deixa´m tranquil·la

Un relat de: Jimbielard

A que esperes per dir-li
A que esperes per dir-li el que d´una vegada et pot canviar la vida
A que esperes el que d´una revolada pot fer un gir de cent vuitanta graus el que estàs visquent a curt termini
A que esperes per publicar aquest secret ben amagat, ben guardat a pany i ferro, que per sort ningu el sap, i que per aixo es secret encara.
A que esperes a netejar-me amb totes les conseqüències.
A que esperes per dir-li
Ningú ho farà per tu, per que nomes tú tens aquesta veritat amagada.
Fes-me callar per deixar-te viure en pau cada segon, cada minut, cada hora, cada dia.
No deixis que jo et martiritzi més del compte i diga-li d´una vegada.
Desfes-te de l´angoixa de tenir-me tant present i aclareix-te el cap dient-li.
Digues-li d´una vegada i afronta tranquil el teu destí i a mi deixa´m tranquil·la.
Signat: La teva consciència

Comentaris

  • rasablanca10 | 12-05-2008 | Valoració: 9

    t'acabo de llegir per primera vegada, m'he quedat sense paraules i sé ben cert que no som l'única

    és genial, de veritat
    t´afegeixo als preferits

    enhorabona de tot cor
    que no aturi!
    un petó

  • Montse Canes | 08-05-2008

    molt ben trobat. Però com que el que tu escrius cre ques és com el que jo faig, (jo els hi dic "vomitades") per que no et fas cas? diga-li i estigues tranquil... petons i bona lletra! Com que sóc una gamberra t'he posat un deu!

  • Original i formal[Ofensiu]
    deòmises | 15-04-2008 | Valoració: 10

    Un bon poema que desvela el seu motiu al darrer moment, amb la signatura que ens facilites, Joan.

    Un plaer llegir-te i conversar amb tu,

    Gràcies, d.

  • aix...[Ofensiu]
    desmai | 07-04-2008 | Valoració: 10

    maleïda consciencia que fa que el dubte sigui encara més dubte del que ja és...

    és genial... de veritat



    una abraçada!

    Gemma.



  • UNA DE BEN TIPA![Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 03-04-2008 | Valoració: 8

    Suposo que la teva protagonista estava ben tipa d'estar al mig d'un amor que potser a ella també li feia patxoca. Potser volia dir: a mi deixa'm tranquil.la o estimem com a l'altre. Molt bonic el teu poema. M'ha agradat de trobar-te a relats.

  • Cescpir | 01-04-2008

    sense paraules.
    Cesc.

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de Jimbielard

Jimbielard

70 Relats

252 Comentaris

90193 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Vaig néixer a Barcelona durant l'any del baby-boom i haig de fer cua per qualsevol cosa. He viscut sempre a Sant Andreu de Palomar, un poble mil·lenari annexat a Barcelona cap al 1897.
Fa poc que escric però he descobert que en gaudeixo i m'apassiona.
M'he anat fent gran, descobrint coses noves, aprenent el que m'agrada i el que no...

Per això us animo a fer qualsevol comentari que agraeixo per endavant.



https://joansamfainablog.wordpress.com/