A cada instant vora teu

Un relat de: ullsdexocolata

Els primers dies, quan obria la capsa la seva olor s'escampava per tota l'habitació. Tancava en pany i clau, l'obria tan sols uns segons. El mocador es trobava dins, ben doblegat. De tan en tan, anava canviant el plecs per sentir millor aquella sensació. Fa uns dies vaig destapar la capsa i s'espargí la darrera. No ho sabia. El darrer cop que vaig reunir-me amb ella... NO! No pot ser, vaig dir. Cercava en cadascun dels fils l'olor a ell. Aquella aroma que el feia seu, que me'l ficava al cap i al cor més intensament. Cercava. Olorava. Però sense èxit en la meva ansiosa recerca.

I ara el guardo, amb el desig de que un dia torni... de qualsevol manera. Però que torni.

Comentaris

  • Entenc[Ofensiu]
    llacuna | 27-05-2010 | Valoració: 10

    D'entrada m'ha semblat una història obsessiva: guardar una olor dins d'una caixeta, quelcom tant difícil de tancar perquè és tant fugisser, però alhora és una història dolça i que reflecteix tant bé els records de la separació fins i tot de les olors que sembla que ja no afecten a la persona que se'ns ha anat, ja no el molestem més, és només el nostre patiment el que hi resta allà, el nostra patiment voluntari i res, fins i tot això, acaba marxant quan la olor també ens abandona i la separació final és duríssima. Molt bé, m'ha agradat, Endavant mallorquina!

  • Relacionar...[Ofensiu]
    natasha | 25-01-2010

    ...sentits i imatges... és preciós. Sovint una cançó, una olor, un sabor ens transporta prop dels seus protagonistes o en un instant determinat i ens fa somriure o estremir...
    M'ha agradat!!
    Una abraçada

  • Nyanga | 25-01-2010

    de nou...gràcies.
    lluitare, sens dubte.
    i escriure.

    Una abraçada molt forta i ben sincera,

  • Els sentits[Ofensiu]
    Fada del bosc | 23-01-2010

    M'ha agradat molt com en el teu relat has relacionat la olor amb l'amor, la necessitat d'algú, que es guada com un tresor.
    Tenim tants sentits, com l'lofacte el tacte... que moltes vegades els donem per sentat, però que ens poden transmetre tan...

    una abraçada!!!

  • Nyanga | 22-01-2010

    GRÀCIES.
    Pels anims, per les forces i pel comentari.
    Des d'aqui llegeixo i escric, escric i llegeixo i aixi poc a poc potser les paraules siguin la meva ajuda en aquests dies de negror.

    Una abraçada,

  • Sensacions íntimes[Ofensiu]
    Unaquimera | 07-01-2010

    Acabo de descobrir-te com autora... i he de dir-te que aquest text resulta intrigant, potser perquè parla d'uns referents molt personals i d'unes sensacions íntimes, molt concretes.

    Tornaré a pasar pel teu espai per llegir altres relats dels que has publicat i així anar descobrint el teu estil.

    Fins llavors, t'envio una abraçada nova, per celebrar la descoberta,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de ullsdexocolata

ullsdexocolata

20 Relats

54 Comentaris

22270 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Els meus ulls van veure la llum per primer cop un 20 de març. Mallorca és la meva terra, la meva estimada Mallorca.


Espero que ajudeu a corregir-me. No demano comentaris ni valoracions magnífiques, tan sols paraules sinceres.


Podeu localitzar-me a: margaesteva_@hotmail.com