DUBTES

Un relat de: ullsdexocolata

És curiós tot allò que arribam a perdre per culpa d'aquests hipòcrites dubtes, de les inseguretats que ens podreixen els sentits. Molts cops volem lluitar i enganar als problemes que ens esperen al girar la cantonada; però la por ens paralitza. Llavors, és quan ens demanem: què hauria passat si...?, si haguéssim fet el que devíem. I, de repent, tot el que podríem haver viscut es transforma en un munt de més d'aquells insuportables dubtes que no sabem el perquè de la seva existència.

Comentaris

  • els dubtes...[Ofensiu]
    maricel | 14-07-2009

    els dubtes no son bons per res, però volguem o no, existeixen.
    els dubtes son els culpables de la diferencia entre el que has acabat fent i el que en realitat volies fer.
    La meva vida està envoltada de dubtes, encara que últimament.. els deixo com a segons plats, i em va millor ;)

    una besada

  • que dolents son els dubtes...[Ofensiu]
    Nyanga | 08-07-2009 | Valoració: 10

    Quan els dubtes ens presionen el cor, el millor es quedar-se quiet...uns segons, uns minuts, unes hores o potser uns dies o unes setmanes..pensar i deixar que ell decideixi. Només entremig del silenci del subconscient s'aconsegueix escoltar el que realment diuen els bategs, i si després de molt lluitar te'n adones que el camí que has escollit no és el que creus correcte, sempre pots arrencar a correr i donar mitja volta! :)
    Gràcies pels comentaris! Per desgracia, tu ho has dit, moltes persones ens sentim aixi, pero van be les paraules per poder-ho compartir!
    Una abraçada literaria!

l´Autor

Foto de perfil de ullsdexocolata

ullsdexocolata

20 Relats

54 Comentaris

22177 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Els meus ulls van veure la llum per primer cop un 20 de març. Mallorca és la meva terra, la meva estimada Mallorca.


Espero que ajudeu a corregir-me. No demano comentaris ni valoracions magnífiques, tan sols paraules sinceres.


Podeu localitzar-me a: margaesteva_@hotmail.com