Petita reflexió I

Un relat de: ullsdexocolata

Atreveixo a dir-me davant del petit mirall del bany, tot observant-me completament, que aquest "moreno" m'afavoreix prou. Marxo dient-me: estàs boníssima!!!; tot fent-me l'ullet, oblidant-me de totes aquelles bastes paraules que em dedicaves amb certa ironia quan sortia del llit, despullada, després d'haver fet l' "amor"...

T'he esborrat de la meva memòria.

Els records són la única cosa que ens queda després de tot.

Comentaris

  • bon cant a l'autoestima...[Ofensiu]
    joandemataro | 22-08-2010 | Valoració: 10

    importantíssima per poder estimar als altres...

    una salutació des de mataró
    joan

  • Cal tenir...[Ofensiu]
    natasha | 22-08-2010

    ... una bona autoestima sempre i aquest text ho demostra. Bona actitud! sino ens ho diem nosaltres ens ho diran els altres?
    Necessitar oblidar és una forma de recordar...
    Una abraçada

  • m'ha encantat![Ofensiu]
    Nyanga | 21-08-2010

    Que magnific que és veure't al mirall i sentir-te bonica, preciosa, unica i..bonissima!! Ens hi hauríem de sentir CADA DIA aixi!!!!
    enhorabona per aquesta dosi d'orgull i de sentiment que expreses a la teva reflexio!
    i mil gràcies pel comentari!

  • jOaneTa | 10-08-2010 | Valoració: 10

    Els records són l'únic que queda i per sort arriba un dia en que els bons records prenen el lloc als mals records per omplir les nostres memòries de bones sensacions. Jo també m'he mirat al mirall del bany i m'he dit lo meravellosa que sóc. M'ha agradat molt.
    Un petó mallorquí.

    jOaneTa

l´Autor

Foto de perfil de ullsdexocolata

ullsdexocolata

20 Relats

54 Comentaris

22176 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Els meus ulls van veure la llum per primer cop un 20 de març. Mallorca és la meva terra, la meva estimada Mallorca.


Espero que ajudeu a corregir-me. No demano comentaris ni valoracions magnífiques, tan sols paraules sinceres.


Podeu localitzar-me a: margaesteva_@hotmail.com