10 Relats de 20 paraules (II)

Un relat de: Jimbielard

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.


*



1 Trepes
Tema: Perfídia

Es va guanyar la confiança de tot l´equip per administrar-la a favor seu i aconseguir la demandada vacant de direcció.




2. Discriminació
Tema: Els premis literaris

Mai no guanyaria un premi literari. Cap jurat estava preparat per la lectura en Braille; les portes mediàtiques tampoc.




3. Ertzaintza
Tema: M´enamoren els teus ulls

Tot i el seu horrible aspecte, es va sentir atret pels seus ulls fins i tot després d'haver-se tret el passamuntanyes.




4. Amb les mans a la massa!
Tema: Massatges

No trobava qui es deixes fer massatges -la seva gran vocació- així que cada dia menjava pa fet a casa.




5. Tesi: "seixanta-nou"
Tema: Seixanta-nou

Nanorepte guanyador

Per no caure en la monotonia, aquesta vegada van decidir que ell faria de nou i ella de sis.




6. Sor-presa
Tema: Sorpresa

Rembombori a l´abadia. Ningú imaginà que la Clarissa s´haguès endut el raspall de la missa de l´ultim diumenge.




7. El maletí
Tema: La derrota

En acabar el partit, havia de juntar esforços per amagar el somriure que li provocava la dolça i desitjada derrota.




8. La norma és la norma
Tema: Les normes

L´ajuntament va haver de pagar la multa per penjar un cartell que deia: "PROHIBIT PENJAR CARTELLS, RESPONSABLE L´EMPRESA ANUNCIANT"




9. Tiquismiquis
Tema: Fàstics

Nanorepte guanyador

Després d´assaborir el meu entrecuix amb deliri, et queixes per haver trobat un pèl a la sopa? Menja, cony!!




10. Necròfíl
Tema: Perversions

Bavejava. Havia aprovat l'examen per cobrir la plaça vacant de metge forense a la morgue de l'hospital. Era feliç!








Comentaris

  • Molt enginyiós, tio[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 06-08-2008 | Valoració: 10

    M'agraden les innovacions en la literatura, l'originalitat. Molt macos els teus dos fills. Els meus estan fets uns homes. Petons

  • gypsy | 24-06-2008

    tens una traça espectacular per condensar mini històries ben acabades i que són absolutament genials.
    Serà per això que en guanyes tants de nanoreptes!

    Felicitats pel Sant, Joan!

    petons.


l´Autor

Foto de perfil de Jimbielard

Jimbielard

71 Relats

252 Comentaris

90486 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Vaig néixer a Barcelona durant l'any del baby-boom i haig de fer cua per qualsevol cosa. He viscut sempre a Sant Andreu de Palomar, un poble mil·lenari annexat a Barcelona cap al 1897.
Fa poc que escric però he descobert que en gaudeixo i m'apassiona.
M'he anat fent gran, descobrint coses noves, aprenent el que m'agrada i el que no...

Per això us animo a fer qualsevol comentari que agraeixo per endavant.



https://joansamfainablog.wordpress.com/